God morgon12 /4
God morgon.
I dag ska jag och tösen på bio. I 3D!
Sedan ska vi nog bara njuta av det som är kvar av hennes påsklov och den fina vädret. Hoppas ni alla får en fin dag.
Hoppas vi ses här under em/kvällen
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hej hej!
Är hos min mormor och morfar, det brukar inte finnas internet här men det finns väldigt svagt trådlöst och eftersom min bärbara dator är med så har jag internet :) Det går lite segt men det funkar. Här är det ganska mulet väder. Har inte gjort så mycket idag men jag gjorde desto mer igår, var ute på en låång skidtur och fotade lite längs vägen, bl.a. hade några bävrar varit framme och gnagt sönder träden…
God dag alla!
Kikar in fram och tillbaka före jag fortsätter trimma hundarna inför morgondagens Match-show…
Hoppas ni alla har en bra dag!
#2 var är riktigt växthuset? hade tänkt komma vi också men vet inte riktigt var i Kvevlax det är 
Annars har Turbo och jag varit på en långpromenad idag medan husse tvättat bilen och bytt däck.
#3 Ojoj, nu är jag jättedålig på att ge vägbeskrivningar
, Men om du vet var ABC och Sale ligger så är det i den korsningen man svänger (som oxå går till ABC) som man svänger till höger… Sen kör man en bit så kommer ett ganska stort rött hus på vänstra sidan och straxt efter kommer det lilla växthuset som i dagens läge fungerar som stall och träningsplats… Hoppas du blev lite klokare iaf…
#4 Jaa, joo, sambon tycktes nog förstå var det är och det är huvudsaken eftersom han kör ;)
#5 Va bra
. Syns imorgon då