Ang tråden "Stöld"
Jag vill uppdatera lite om tråden som mojsan startade upp. Efter ha varit kontakt med Mojsan, så mailade jag till webhotellet i Colorado, vilken säker många fler kanske gjort då dom funnit sina bilder inne på sidan, men med ändrade namn osv.
Men nu till saken. Sidan om "Kennel Space star" ligger nu nere. Den finns inte på detta webhotell numera.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Äntligen! Bra jobbat allihopa! Superskönt! Underbart!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Det är ju förskräckligt alltsammans.
Just när man står i sälja valpar tider så får man ännu mera rysningar, tänk om det är en valpspekulant och säger den eller den valpen lägger jag in en intresse anmälan på och så går det några dagar och sedan ligger valpen på någons kennel sida, en kennel som knappast existerar, ett hopplock av andras hundar…
Fasansfullt måste jag ju säga.
Jag lider verkligen med de som blivit drabbade av detta, det är ju inte hundstöld i ordets bemärkelse men ändå är det stöld och olaga intrång.
Skönt att sidan nu ligger nere och jag hoppas verkligen att det blir efterräkningar för den person som gjort detta.
/Mita

Tack alla som hjälpt till, även Sylvia på Evros skrev till Webhottellet, jag ringde och anmälde för polisen, och det kom ut i VLT tidningen här i Västerås, står att läsa idag. Nu är det bara att hoppas det inte blir på någon annan sida som de försöker att göra med stulna bilder. Man blir så arg när man ser sådant.
Kram till er alla
Monika
#3Kan du ge en länk till tidnigen, vore kul att se vad som skrevs.

Ja, håller med medde. Är också nyfiken vad som står i tidningen.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Åh vad skönt att det ligger nere!! Bra jobbat allihop!
#5 Kul då var vi två stycken som är det. Ska bara fixa ett par saker hemma nu. Sen kan jag gå ut och söka på nätet efter detta. Återkommer om en stund. Så vi kan stilla våran nyfikenhet du och jag
Kanon!!

Åh, vad glad jag blir!! :D :D :D
Hoppas nu detta inte händer någon annan gång, obehagligt!:/
Härligt att sidan är nere! Bra jobbat av er, nu håller vi tummarna att hon inte gör en ny sida!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Det får vi verkligen hoppas på. Men det skulle inte förvåna mig om det dök upp en ny inom en snar tid på annat webhotel. Gör man dessa sidor saknar man nog ett gott samvete