Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettbilder-och-lekar
Läst 1217 ggr
[sheltietjej]
0

Hur går de

Tänkte kolla om ni ser mer eller mindre stulna bilder på era hundar på stallet.se? De var ett tag sen jag var inne och spionerade där…

Men de känns nästan som att de har lungnat ner sig.

[sheltietjej]
0

En hund vid namnet Novolix har en bild på Zelda (BrightGloria)

och en annan hund har en bild på Viggo men hunden heter Malo (Ronja06)

BrightGloria
0

Ska de börja ta från mig nu också! Dumma ungar!
Ska genast skickka ett brev till henne. Tack sheltietjej!

Ska också ut och spionera lite.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

Tror jag fått bukt med alla småglin för tillfället. Hjälpte att klaga och vara riktigt elak rent ut av. Dock fick jag hota ägarna av hela stallet.se med polisanmälning också innan de tog bort bilderna…

BrightGloria
0

#3 Oj! Bra jobbat Niini!!

//BrightGloria
- Hemsida

[sheltietjej]
0

Ja verkligen bra jobbat Niini! Men BrightGloria de stod att ägaren hade fått tillstånd till bilden, är det sant? Eller är de bara en unge som ljuger…

BrightGloria
0

#5 Hon ljuger.

//BrightGloria
- Hemsida

[sheltietjej]
0

#6 Du kanske också kan ta en koll nu? Jag känner ju inte igen alla hundar…

runas
0

Hur spionerar man, måste man bli medlem för sånt? Är rädd de tagit bilder på mina ponnys.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

BrightGloria
0

#8 Stor chans till det tyvärr.
Ja, du måste bli medlem och sedan söka dig runt bland säkert flera flera flera tusen bilder på bara på din ponnyras.

//BrightGloria
- Hemsida

runas
0

#9 hittade inte mina men flera andra ponnys till uppfödareRynkar på näsan. Jag har uppmärksammat detta på shetlandsponnyforumet.

Nu ska jag in o leta o se om mina hundar finns med.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

BrightGloria
0

Stall Letca har fortfarande en bild på Viggo.
Stall Shaneequas har bild på sobel sheltie som ligger vid en flugsvamp i skogen. Vem var det som ägde den?

Hazels nora? ägs av frostflingan

Vems bild? Jag är säker på att jag vet att någon från siF äger denna. Stall= Alagaesia[

](http://stallet.se/search/animals/popPhoto.aspx?PhotoUrl=pets/1149163.jpg&Title=Dou&PictureBank=0)

//BrightGloria
- Hemsida

BrightGloria
0

Stall Acea har en bild på Hazels Nora. Hunden heter A asylla A.

//BrightGloria
- Hemsida

MarieSchroder
0

Jag blir så trött så trött!

Kan inte folk hålla fingrarn i styr och låta bli folks bilder?!

Jag har varit inne på denna eländiga sajt men jag har ju så begränsat med tid… Hittade en bild som är min men hur fasen kommer man i kontakt med skurken som snott den? Jag orkar inte sitta och surfa runt och försöka klura ut det! Man blir ju alldeles matt i både själ, hjärna, hjärta och fingrar!

hrmpf!

/M

BrightGloria
0

#13 Håller helt med dig!

//BrightGloria
- Hemsida

Whyzie
0

Min Evita finns där, dock som liten valp. Jag vet inte vem som har tagit bilden på henne när hon ligger och vilar på en av sobelvalparna…för jag har inte sett den förut, men det är HON!!

Vad ska vi göra?! Jag är LESS på detta…

På s.s heter hon "Music of the Night".

Det känns obehagligt att det är någon som köper och säljer med min hund på bilder. Jag vill inte det!

medde
0

#12 Hon har som fotograf Hazelhouse. Jag vet att noras matte gett tillstånd till någon på stallet om det sades vem som tagit bilden och var den hör hemma.

Detta är en bild på Nora och Klas

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Hazel
0

Ja jag har gett tillstånd till henne att använda bilder om hon anger var bilden kommer ifrån, jag tycker det är bättre än att hålla på och bråka med småtjejerna.

Vi får hoppas att det funkar.