Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1004 ggr
runas
0

Dränkt, kall och chockad!

I förrgår(först nu har det blivit ok för mig) var vi ute till stallet och ena hagen gränsar till en bred, djup och mkt ström å. Finns en träbro att korsa den på och det brukar killarna göra hela tiden men i förrgår då så fick min lilla Jasper för sig att hoppa överFörvånad!!

Jag såg på en gång att hoppet skulle bli för kort och sprang fram samtidigt som jag ser hur hans framben landar på kanten bara för att sen glida av och han försvann ner i vattnetFörvånad! Mitt hjärta bara stannade!

Slängde mig fram samtidigt som han lyckades få fäste på …nåt och kravlades sig upp, alldeles dyngsur, kall och i chock. Lättnaden för mig var total. Jag var såå beredd att slänga mig i efter honom!

Blev inget i stallet den dan för det var direkt hem och torka och värma den lilla krabaten då vattnet var iskallt och det blåste lätt storm. Han sov resten av dan och var mkt mammig…

Hoppas nu bara han lärt sig sin läxa och inte gör om det hela, tror inte mitt hjärta skulle klara detFlört.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

VickiochTova
0

Vilken tur att det gick bra! Tror nog han tänker sig för nästa gång Skrattande

Bpersonen
0

Tur i oturen får man säga! Bra att det ordnade sig.

medde
0

Oj! Vilken tur att det fick ett lyckligt slut. Hur mår ni bägge två efter det här dramat? Hoppas ni bägge repat er bra

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

eruanna
0

Usch vad hemskt, men tur att det gick bra!

MarieSchroder
0

HU! En sån tur att allt gick bra! Jag förstår att hjärtat nästan stannade på dig. Hoppas ni bägge är varma, torra och lugna nu!

Hazel
0

Fy vad läskigt, tur att allt slutade bra,

nera
0

Oj, vilken rysare det måste ha varit att beskåda detta. Tur att allt slutade bra

BrightGloria
0

Vilken tur han hade ändå! Det kunde slutat illa för er båda om du också hade slängt dig i. Huja, vilken tur att allt gick bra ändå! klappa om pojken din från mig!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

runas
0

Tack alla! Jasper mår bara bra nu, det konstiga är att idag har chocken kommit ikapp mig och jag har stortjutit bara jag tänkt på vad som hände, mår bra iaf, bara så lättad att det gick bra.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

eruanna
0

Hoppas att chocken lägger sig snart och att du mår bra igen, måste varit hemskt. Men tänk på att allt gick bra :)