Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 832 ggr
medde
2009-04-22 12:53
0

OT/Susan Boyle

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag måste bara lägga in den här  länken till youtube. För vilken röst den här Susan Boyle har. Jag trodde det var ett skämt då tidningar och ja allt i media tog upp henne och vad som hände och hänt sedan hon var med i programet  Britains Got Talent 2009. Hade inte kunnat tro det jag hörde. Vilken röst!!!!

Klicka på klippet!!

Fungerar det inte att klicka direkt på klippet, klicka på länken under bildrutan

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

VickiochTova
2009-04-22 12:58
0

Har sett den massa gånger redan, tårarna kommer varje gång Skrattande Hon är min nya idol, snacka om att slå från underläge!! Hoppas hon vinner allt!!

medde
2009-04-22 13:01
0

Jag erkänner med att det kändes i hjärtat då jag såg
S Boyle. Vilken röst!!! Men så härligt att se hon slå alla med en så stor häpnad som hon gjorde. Jag håller alla tumar och tår för henne. Var så säker på det.
Hon är verkligen värd allt hon kan få!

Där ser man: Döm inte hunden efter håren!

GuUuLd
2009-04-22 14:17
0

Ja hon har verkligen en riktigt super röst! Hur bra som helst!Skrattande

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

BrightGloria
2009-04-22 18:56
0

Denna har jag också sett. Hon är verkligen helt fantastisk! Dessutom blir jag alltid glad över att hon verkligen visar för alla att man som medde sa inte ska dömma hunden efter håren.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
2009-04-22 22:06
0

#4 Visst är det så. Det var helt super att se folk bli stumma då dom fick se hur vackert hon kunde sjunga. Det är ju inte det yttre som sjunger utan insidan