Snyft
Min Sammie ligger inne på djursjukhuset nu :-( Han har kräkts och fått diarré så han är definitivt inte bra i magen.. Nu får han dropp och kommer få någon slags pasta.. Sen imorgon kommer en veterinär att ringa till mig och berätta hur det gått och om jag får hämta honom.. Blev jätteledsen när jag fick lämna honom.. Hans testiklar har inte ramlat ned heller, jag som såg fel, så är jag ledsen för det oxå.. O så liten han är nu.. Gått ner säkert ett halvt kilo.. Är orolig för honom..
Ni får gärna sända positiva tankar till oss båda.. Vore tacksamt..
Klart vi sänder positva tankar till er:-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Men nej, hoppas din lilla kille kryar på sig nu !
Tänker på er och sänder varma tankar till er <3
Kramar/carro

Nä men oj! Det lät inte alls roligt!
Lova berätta hur det går för honom och vad det var med honom! Pastan han kommer få äta (Om han får samma som när Zelda blev matförgiftad) tycker vovvarna jättemycket om.
Jag håller tummar och tår för att allt ska gå bra för honom! Skickar styrkekramar!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Men åh, vad tråkigt, Soffe. =( Vi sänder självklart positiva tankar till er!
Tack va snälla ni är! Det betyder mkt för mig..
Kram
Styrkekramar både till dig o lillen *kram*
Tack Tack! :-)
Men oj Soffe! Detta var inga roliga nyheter heller. Hoppas din lille skrutt kryar på sig.
Mina tankar finns hos er båda. 
Sänder tankar och hopp om snabb bättring!
Jag fick ett samtal från en annan veterinär som berättade att han var hyfsat pigg och att han inte kräkts.. Han har fått den där pastan som har fått behålla än iaf.. Hon skulle prova o ge honom i/d tror jag, för hon pratade om det.. Får väl se hur det är imorgon när dem ringer..
Tack för era tankar! Dem ger hopp :-)
Kram

Håller tummarna för att han är bättre och får komma hem idag!!!
Håller alla tummar och tår för er, sänder mazzor med styrkekramar oxå!!
Vet alltför väl hur det är att ha sjuk hund på djursjukhus…
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Oj, vad tråkigt, hoppas att han blir bättre snart, aldrig roligt när dom små är sjuka.
Hoppas du kommer insnart soffe och talar om att din lilla kille mår riktigt bra återigen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hoppas han blir bättre snart och får komma hem och kryar på sig ordentligt!!!
Jag håller tummarna för att han snabbt blir frisk och får komma hem!

HÅller tummar och tår så de knakar..! Skickar alla varma tankar jag kan också…..Lillplutten!
Jag vet att det har gått magsjuka bland hundar. Mina hade en släng tidigare i vår men inte så allvarligt. Flera andra har tydligen varit tvungna att åka till veterinären
. Mina katter blev också smittade och det tog rejält på några av dem.
Hoppas lillplutten snart kommer hem - testiklar kan vänta där uppe, huvudsaken han mår bra!
Stora kramar till er båda!
Bamse många styrkekramar från oss. Vi håller tummar och tassar på att allt snart blir bra.
MVH Hazel & co
Hemsidor: www.hazelhouse.se
www.sockertopp.se
min pysselblogg www.ellispysselhorna.sockertopp.se
Hej!
Tack allihopa för er fina omtänksamhet! Det betyder mkt för mig ska ni veta och även för Sammie oxå :-)
Dem har inte ringt än, men kommer göra det kl. 12-14 idag, så får se vad dem säger då.. Det har känts tomt och konstigt utan honom här hemma..
Kram till er!
Hoppas Sammie kryar på sig snart!
Jag har pratat med en veterinär som berättade att han har diarré fortfarande, så han får stanna tills imorgon oxå med tillsyn.. Skönt o få veta att han inte kräkts igen iaf.. Verkar som han är på bättringsväg.. Han behöver få sin dropp och specialmat så det är bättre att han får tillfriskna där.. Saknar honom..

#21 Åh vad tråkigt ändå! Fortsätter att hålla tummar och tår för dig och Sammie!
//BrightGloria
- Hemsida
Tack BrightGloria!

Stackars lillkillen :/ håller tummarna! sänder många styrkekramar från Tiini & mej
Tack så mkt Jennifer! Jag hoppas verkligen att jag får hämta honom imorgon..
Äntligen!! Idag får jag hämta hem min lille Sammie! Pust.. Vilken lättnad.. Jag hoppas bara att allt går bra när jag hämtar honom och här hemma.. Saknar min lille kille..
Åh, vad skönt att han är bättre så du får hämta hem honom 
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Ja verkligen! Jag vill ha honom här hemma.. Saknar honom..
Så skönt att han är på bättringsväg…
Vad skönt och höra Soffe

Åh vad skönt för dig Soffe! Kom de fram till vad de kan ha varit som orsakade allt?
//BrightGloria
- Hemsida
Ja nu är vi hemma igen.. Det går bra.. Han är väldigt pigg och busig.. Förmodligen har han fått något olämpligt i sig som fått mage o tarm i väldig obalans, men nu är han på klar bättringsväg.. Ska fortsätta få sin pasta och specialmat..
Låter härligt Soffe.
Skönt att höra att det går åt rätt håll :)
Va skönt att höra du har honom hemma igen!
Jätteroligt att han är hemma nu, du ska se att allt funkar jättebra nu när han är där han ska vara.
MVH Hazel & co
Hemsidor: www.hazelhouse.se
www.sockertopp.se
min pysselblogg www.ellispysselhorna.sockertopp.se
Åh vad skönt det verkar ordna sig! Att dom ska skrämmas så hela tiden!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Tack allihopa för ert stöd!