Sheltie iFokus

Sheltie

Etikett: allmänt
Läst 1266 ggr
Saras87
0

Nu har min älskade Martin somnat!

I fredags somnade min äldsta kille in. 9 år blev han. Det fanns tyvärr inget vi kunde göra för honom.. Känns så oerhört tomt utan honom, men det var för hans skull, han hade ont. Lilla Martin, saknad och älskad!

bima69
0

Så tråkigt att höra, det är så hemskt att mista sina vänner…

Tänker på er!

nera
0

Nej vad trist att höra. Min tankar finns hos er Oskyldig

medde
0

sara87 Oj vad sorligt att höra. Martin har under hela tiden varit en av min stora favoriter. En riktigt hedershund! Men bra att höra han ej har ont längre och fått sin frid. Min tankar finns absolut hos dig sara87.

Men sträck på dig och var stolt över dom fina åren ni fick tillsammans, önskar jag vore i dina skor ibland . Att få äran att lära känna Martin. Han fångade mitt intresse från den gången du presenterade han här på sajten.

Alla cyberkramar och tankar till dig sara87

//medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

emma93
0

Vi sänder också våra tankar till dig sara87! Instämmer i allt som medde skriver!!

BrightGloria
0

Vad sorgligt! Gråter Skickar många styrke och tröst kramar till dig!
Rest in peace Martin!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Saras87
0

Tack så mycket allihop. Det är tufft, Martin var en helt underbar hund, skule gjort vad som helst för att få en hund med det lynnet igen. Vi saknar honom men nu har han som sagt inte ont längre.

Ressu
0

Sänder massor med styrkekramar till er!

Instämmer oxå med medde!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Leffe
0

Beklagar sorgen, men ni fick många år tillsammans och han hade det bra. Tänk på att han har det bra fortfarande

Gittan
0

Detta är det värsta med de kära djuren. Tröstekramar från mig.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Saras87
0

Tack så mycket för allt stöd!

Hazel
0

Tänker på er, många bamsekramar från oss.

VickiochTova
0

Skickar tröst och styrkekramar!! Och tänk på att han väntar på andra sidan regnbågsbron…

runas
0

Tänker på er och sänder många styrkekramar!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

SparklingTindra
0

Så tråkigt, =( Beklagar sorgen.