Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1185 ggr
Niini
0

Goddag 23.4.2009

Goddag på er, här är sommaren äntligen påväg. Riktigt varmt och skönt i solen :) Tyvärr blir det mest att sitta inne ändå, jag har skolarebtena som aldrig tycks ta slut o sambon har ögoninflammation och brokit och äter spygröna piller (antibiotika). Turbo är lite lat sendan gårdagens träning som tydligen tog på rätt bra, har sovit största delen av dagen Tungan ute

BrightGloria
0

Oj, det lär ju himla roligt Niini! Tyst

Nu har jag varit hemma sedan kvart i 12. Har hängt upp tvätt, strukit och varit ute med hundarna i en och halv timma. Nu tillägnar jag mig en liten ledig tid innan Meya vaknar och ska ut.

Ska och bowla ikväll med kompisarna och deras mammor. Får se om det blir några fullträffar då.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Hazel
0

Jag jobbar till 21 i kväll,roligare kunde man ha i den här härliga vårvärmen. Tog mig lite tid vid datorn i alla fall, vissa förmåner ska man väl ha när man måste jobbaGlad

nera
0

Hej alla i den analkande sommarvärmen!Skrattande Idag var det verkligen ljummet och skönt med solsken till.

Hoppas ni alla har det bra- Önskar er en fortsatt fin torsdag.

Futurity
0

Jätte fint väder i dag här i värmland!
Tråkigt nog så värkar det som om Thai har blivit sjuk Rynkar på näsan.
Får se vad vi kan göra åt det, kanske får ta oss en sväng till vetrineren.

Hoppas har en super dag i det  fina vårvädret!

Är det vanligt med smörblommor och maskrosor redan nu?

Ressu
0

God kväll alla!

Kikar in fram och tillbaka då jag har en minut över Glad. Imorgon är det full rulle igen Skrattande.

Hoppas ni har en bra kväll!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus