Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 913 ggr
runas
0

God morgon 24/4!

God morgon!

Sval morgon men solen strålar redan och vi är lovade en underbar dag så…HÄRLIGT!!

Idag fyller min farfar år så det ska firas med tårta och te, hoppas jag!

Sen ska mamma komma med pendeln och då ska vi titta på hus, spännande!

Sen till stallet och fixa lite grejer inför utställningen på söndag, killarna ska självklart med och få rusa av sig i hagarna. 

Ha en underbar dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

SparklingTindra
0

#0 Vad trevligt med födelsedag. =)

Jag kollar bara in här lite snabbt innan min och vovvarnas långprommis. Klockan tolv ska jag på jobbet, slutar klockan fem och då är det bara att sätta igång och baka till min gammelfarmors födelsedag (imorgon). Hon fyller hela 96 år.

Sen ska jag försöka hitta på lite benkombinationer till agilitykursen som startar snart.

Ha det bra!

medde
0

God morgon.

Vilken underbar fin dag det är just nu i Sthlm! Solen skiner och det är så härliga temperaturer just nu:-) Fredag är det också, kan det bli bättre? Tror inte det just nu.

Ska ta ut hunden snart på en härlig prommis i skogen. Tösa är i skolan så det är bara jag och hunden hemma.

Önskar er en fin dag med!

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

God eftermiddag alla!

Kikar in fram och tillbaka och önskar alla en superhelg!

Själv kommer jag att vara ringfunktionär hela helgen i Vasa på den Internationella utställningen. Sedan ska jag även hinna med två kalas och ett styrelsemöte ihelgen så har nog inte en minut över nu Glad.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

#3 Kul! Jag ska vara ringsekreterare på inoff. utställning på söndag. =P