Ber om Ursäkt
Ja jag vill här be om ursäkt för att jag uttryckt mig lite väl mkt i min tråd om kryptochid som handlar om min valp.. Var inte min mening att såra någon alls.. Jag vet inte hur ni här på forumet tolkar mig i tråden, men allt jag skrivit har kommit från mina känslor.. Är det någon som har annan åsikt om mig så får ni gärna ta det med mig privat.. Som sagt är min önskan att tråden tas bort helt och hållet eftersom jag gjorde ett misstag att skriva kennelns namn, tänkte mig inte för..

*klappar på* :)
Tror nog ingen har tagit illa upp av det du har skrivit. Vi har nog bara skrivit hur vi själva tycker och tänker om det hela och försökt hjälpa dig. Du behöver nog inte oroa dig. När det kommer till ett ämne som så många känner starkt inför och ibland har olika åsikter, så blir det lätt hänt att tonen blir lite väl skarp och det blir lätt missuppfattningar då det inte är lika lätt att göra sig förstådd med text som med rösten.
Lycka till med din Sammie nu och hoppas att det löser sig.
#0 Du har inget att be om ursäkt för
#1 Tack :-)
#2 Ja det har du rätt i.. Alla kan tolka en text olika när det skrivs på internet, så är det..
#3 Snäll omtanke :-)

Ta det lungt du Soffe. Ibland är det bra att få skriva av sig lite. Få stöd från alla håll - oönskade och önskade.
Det kommer bli jättebra ska du se! 
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#5 Tack BrightGloria.. Snäll du är..
Tycker inte du behöver be om ursäkt. Då jag personligen inte tycker att du har varit oförskämd eller varit utpekande mot någon viss person. Du har försökt föra en saklig tråd, eftersom du haft frågor som du undrat över. Vi måste ju kunna tala om saker och ting utan att bråka. Det är väl även bra då vissa eftersökt mer "seriösa" trådar och inte bara gulligull.
Samt alla tycker inte likadant som alla andra, det är väl det som är givande med ett forum.
Men det är väldigt stort av dig att be om ursäkt.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#7 Tack medde.. Jag står för min ursäkt, den gäller fortfarande.. Det enda utpekandet var väl isåfall att jag skrev kennelnamnet..
Forum är inte alltid guld och gröna skogar.. Och det spelar ingen roll vilket forum det än är, det går inte att komma ifrån det negativa.. Allt vi alla skriver kan visst tolkas på olika sätt.. Men man har oxå ett ansvar för sina tankar och känslor i hur man uttrycker sig i inläggen och hur man tolkar andras inlägg.. Så har jag lärt mig när det gäller den personliga utvecklingen iaf.. För visst lär vi oss mkt genom att skriva och disskutera på forum, eller..
#8 Jag har missat att du ens skrev kennelnamnet.
Såg att det var kommentar om det men skrev du ens det i Krypt-tråden?
#9 Ja jag gjorde ett misstag att göra det Ja.. Det var för att en frågade från vilken kennel det var och då skrev jag det som svar på frågan.. Tänkte inte just då på att man inte får göra det.. Vadå.. Är jag en elak människa för det då eller? Jag gör aldrig något sådant i syfte att skada någon på något sätt!
#10 Jag menade inget illa, jag funderade bara om namnet verkligen stod nånstans i just den tråden då jag hade missat det..
#11 Tack.. Jag förstår..
Men en medhjälpare eller sajtvärden kan ju gå in i det inlägget och x-a över namnet.
Annas tycker inte jag heller att du har något att ber om ursäkt för.
**MVH Cerrolyn
#13 Ja det fixades igår tror jag det var, av medde - sajtvärd med kryss istället..
#8 Alla tolkar olika jaa, men majoriteten av oss verkar inte tycka du uttryckt dig klumpigt eller sagt något opassande så jag håller också på det att du inte alls har något att be om ursäkt för.
Då får jag också be om ursäkt.
Men jag har kontakt med kennelägaren och hon var lite trött och frustrerad över detta problem som du dagligen har ringt och diskuterat med henne. Hon sa också att hon vill köpa tillbaka valpen då den inte håller måttet. Hur som helst så hoppas jag att ni löser detta problem och att hon inte får omdömet att lova något som inte går att hålla. Ni kanske också brast i kommunikationen då hon inte fick uppfattning att det var så viktigt med utställning.
Det finns inget värre än att sälja en valp som man får klagomål på. Jag erbjuder alltid att köpa tillbaka valpen så att alla blir nöjda.
Om jag säljer en valp till någon som är intresserad av utställning så är det första kriteriet att testiklarna är på plats. Sedan så är det bara att hålla tummarna på att allt håller hela vägen. Man kan aldrig lova någonting när det gäller en valp.
Lycka till oavsett hur ni löser detta problem.
Sussi
#15 Okej
#16 Ja det kände jag direkt att du har kontakt med henne när du skrev ditt förra inlägg och det är tack vare min starka intuition jag har.. Daglig kontakt är väl överdrivet, så mkt pengar har jag inte att ringa för, men visst har jag pratat mkt med henne om det.. Förstår att det inte går att lova, det var nog mer jag som hade höga förväntningar eller har rättare sagt..
Vi får se vart det bär hän detta..
#13/14 Inlägget med kennelnamnet vart inlagt under kvällen då jag ej var inloggad, men på morgon jag loggade in så togs det bort och ersättes med xxxxxxx
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥