Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 1196 ggr
runas
0

klass 1 besök!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ut för att hänga tvätten nu ikväll ca 18- 18.30 och då började killarna skälla. Utanför tomten 10-15 m bort knallade en bäver!! Har ca 200m ner till ån och kunde aldrig tro jag skulle få se en bäver så nära huset! Hann springa in, hämta kameran och ta ett par bilder.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

runas
0

en till…

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

BrightGloria
0

Är bävrar farliga? Har aldrig blivit riktigt klom på det.SkrattandeSkäms

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Lavine
0

Wow, vad coolt! Jag skulle SÅ gärna vilja se en bäver på riktigt.

Hazel
0

Häftigt, har aldrig sett en bäver i vilt tillstånd.

MarieSchroder
0

Kul! Härligt att du hann få några bilder!

Här på tomten har vi bara småfåglar, rävar, harar, rådjur och fasaner! Grannarna har haft lite vildsvin men då håller sig ifrån min tomt dels pga hundlukt och dels pga terrängen! Har dock aldrig lyckats fånga vildsvin på bild…. alla gånger vi har haft "närkontakt" så har jag varit kameralös (svordom, svordom!).

medde
0

Oj vilka läckra bilder. Kul att du fick detta på bild. Annars kanske vi skulle tro du skojjade med oss härinneFlört

Jättekul att få se bilderna!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

emma93
0

Oj, vilket celebert besök! Det hör inte till vanligheterna kan jag tro. Jag bor inte speciellt långt från stan men jag har fått se lo, vildsvin och älgar invid huset. Tyvärr har jag inga foton (mer än på älgarna då:)). Lo är ju alldeles speciellt att få se, men den sprang fort över tomten en kväll och jag som då hade en röd solid aussie med stubbsvans fattade inte var det var som sprang och såg väldigt likt ut.:) Hunden var dock kvar inne i huset, så det var inte den.:) Detta var sommartid, men har även hittad spår från lo i snön över tomten vintertid.

medde
0

Inne och kikar på bilderna igen. Dom är ju så kul att se

runas
0

jag hann ta 11 bilder på den innan den lunkade bort i sakta mak över åkern. Trodde först inte det var sant, aldrig sett bäver på så nära håll förrut.

Här kommer en till.

Futurity
0

Jätte coolt!
Har heller aldrig sett en bäver i vilt tillstånd.

Paulines
0

Oj :O Har aldrig sett en bäver i vilt tillstånd heller! cooolt!

medde
0

Så kul att få se bilderna. Vänta du snart kommer den med hela sin familj:-)