Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 4190 ggr
SparklingTindra
0

Vad sover era hundar i?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina hundar har en grå biabädd och en rosa fejkbia (galonbädd) med en kudde i varje och filt (dom gillar inte att ligga direkt på biabädden utan måsta ha något mellan) och ventapadfällar. Dom sover inte i sängen med mig (eller, ja, Enya kan sova en kvart i sängen ibland men det säger jag inte åt nån Tyst) utan i bäddarna eller på golvet.

Vart sover era hundar? Visa gärna en bild också. Glad

SparklingTindra
0

Dom hade en sån här från IKEA också, men den var så hårsamlande så jag slängde den. Det såg inte särskilt kul ut när den var full med svart ludd.. Sen så lossnade tofsarna från den när den tvättades i tvättmaskinen och det var ju inte heller särskilt snyggt.

Niini
0

Turbo är lite för att tugga ibland ännu så nån riktig hundbädd blir det inte (ännu). Just nu har han en tom H&M-låda (lite påtuggad och personlig sedan han var liten) samt en fejk ullbit från IKEA, som givetvis ska vara på avigsidan när han ligger på den ;)

mojsans
0

mina sex har varsin biabädd, sen en syntetfäll från Rusta, olika färger, Jag har även sytt från ett täcke som de har i mellanåt,

medde
0

Mickey har en Biabädd, som står nedanför sängen, i den finns det ett vitt fårskinn som han älskar. Varm eller inte han vill ha den där i. Men han mygerupp tll sin lillmatte och sover med henne varje kväll. Det har han gjort sen han kom hem till oss. Sova med lillmatte.

Kort tar jag i morgon.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

Zelda har sin favoritplats bredvid min säng i en sådan där stor grå IKEA bädd. Meya sover helst också där. Stintan med iofs. Det är samlingsplatsen för vovvarna. Ser väldigt knöligt ut när alla tre försöker få plats i bädden. :)
Annars har de en i vardagsrummet. Vet inte vad den heter. Någon sorts bädd med höga kanter.
I hallen har vi en filt liggandes där Meya brukar lägga sig när jag och de stora hundarna går ut.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Soffe
0

Jag har haft en filt som han har fått sova på, men nu har jag köpt en mjuk o gosig bädd :-)

GuUuLd
0

Hugo har ett antal bäddar. En sådan som är på bilden, en biabädd, en blå ikeabädd och så även en liten bädd från doggy som han hade när han var mindre. Dock ratar han alla dessa bäddar och sover helst i husse & mattes säng eller på golvet.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

medde
0

#7 En sån läcker bädd, var finns denna att köpa? Mickey vill ha!

Hazel
0

Nora sover i sängen, hon har aldrig sovit någon annan stans, men det är helt ok för oss.

Hazel sover i sängen ibland, annars sover hon på en bädd nedaför min säng.

Frode har en egen tvåsits skinnsoffa på övervåningen som han sover i eller nere på köks-soffan.

GuUuLd
0

#8 Den beställde jag från www.fyrbent.se

Tråkigt nog har den aldrig blivit använd hehe

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

bima69
0

Mina sover på fällar på golvet, har en syntetbädd från Rusta också. Nixon brukar smyga upp i sängen med min äldsta son, fast han får inte vara där. Sängen är jättefin på morgonen…

eruanna
0

Tindra 6 månader har en egen bia bädd, hon kan sova lite med mig i sängen, annars föredrar hon den mest :)

Här kommer en bild

Bpersonen
0

Hampuz har en blå fuskpälsfäll som han ligger på nere i vardagsrummet. Den fick vi med från uppfödaren. Uppe i sovrummet ligger han på en slags "madrasskudde" eller större dyna, som är mjuk och skön. Fast han ligger mycket på golvet och på mattorna också.

[sheltietjej]
0

Emil har en biabedd med en pettfell i, men på natten sover han oftast i sängen om inte på mattan nedanför sängen…

Whyzie
0

Evita har en biabädd med två filtar i. Hon sover vid elementet i köket… Mysigt med värme på vintern.

Cerrolyn
0

Ceasar sover mest på golvet eller i soffan. Testade med en bädd en gång men han ville inte så det fick vara.

**MVH Cerrolyn

runas
0

Jag har flera filtar/bäddar i varje rum så killarna kan välja fritt beroende på i vilket rum vi är i. Men på nätterna sover vi alla i sängen, har alltid gjort och kommer alltid att göra…jag gillar det och dom gillar detFlört.

Fast iband så hittar de på tokiga saker… Gusti sov som valp i min katt transport bur när vi var hos bekanta eller på besök, hans krypin från hemmet så att säga. Efter ett besök hos vet med katten ställde jag den i vardagsrummet och vips så låg Gusti i den! Han kände sig väl trygg…

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Jennifer89
0

Tiini har en hundkorg i trä. Hon sover antingen där eller på golvet, ibland i sängen i högst 15 minuter pga. att hon får för varmt i sängen. :)

Hazel
0

Jag lurades lite när jag sa att Nora bara sover i sängen, det gör hon på natten.

På dagarna kan hon hamna lite var stans.

runas
0

#19 Underbar bild! Hon ser såå nöjd ut…

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

SparklingTindra
0

#19 Haha nej vad söt. =D

medde
0

#19 Underbara Nora!

MarieSchroder
0

Mina småttingar sover lite här och där. En favorit är några plyschbäddar jag har; http://www.pwss.se/product.php?productid=4823&cat=0&page=1

Annars tar de ihopvikta filtar i besittning, eller min säng! Eftersom jag också sover på golvet (ja… jag vet… jag är konstig! kanske har några urgamla Japanska gener gömda Skrattande) och gillar att ha dem nära så funkar det fint

Ressu
0

Mina sover för det mesta i sängen på natten. Dagtid ligger dom i hundsoffan eller vår soffa =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus