Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 2234 ggr
druttizen
0

sssk.org

Ni med shetland sheepdog… Det finns ju träffar i de olika distrikten på sssk.org Nu funkar inte sida men ni som gått på såna sheltie träffar, MÅSTE man vara medlem för att kunna gå dit? Jag tänkte gå på en träff som är imorn, men kom på idag att jag är inte medlem.. Får bli det så snart jag kan betala, men träffen är ju imorn så….

medde
0

Inte kan jag tänka mig at du inte skulle vara väkommen på en hundträff, då du avser att bli medlem i det snaraste.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

Första gången gick jag dit utan att vara medlem. Då undrade de varför jag inte stod med på listan, men jag var såklart välkommen ändå. Men de tyckte att det var bra om jag gick med. Men jag blev medlem på SHU och fick alltså sssk på "köpet"

Gå dit du, de kommer ju inte schasa iväg dig precis. ;)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

MarieSchroder
0

Det är problem med sidan just nu!
Verkar härjas av virus och Ulrika som är webmaster är i Danmark just nu.

Ingen behöver vara medlem för att gå in på klubbens hemsida.

MarieSchroder
0

Förresten - var det något speciellt på någon av sidorna du behövde ha reda på för att kunna komma iväg till träffen? Vad gäller distriktssidorna kan jag kontrollera det mesta utan att koppla upp mig mot servern.

Går snart och lägger mig men är uppkopplad imorgon bitti igen. Det går även bra att slå en signal mellan 9-11 imorgon. 0171-56546.

/Marie

druttizen
0

Jag tänkte gått in på östra distriktet och kollat klockslag för träffen..

Samt även tele nr till den som kunde vägbeskriva till sportstugan i Gistad.

Fanns en kontaktperson som kunde beskriva, madda tror jag hon hette

MarieSchroder
0

Så här står det:

**Söndagen den 5 april
**Samling kl. 12 uppe vid Gistad fotobollsplan.

Presentation av vår nya distrikstsrepresentant Carola.

Tipspromenad.

Instruktör Helene Wiklund visar hur man tränar Rallylydnad.

Även Pälsvård utlovas. Sportstugan hålls öppen. Tag med fikakorg.

Varmt Välkomna!

Vägbeskrivning: Ring Madelene Lund 013-730 95

druttizen
0

Är nog lite fel månad Tungan ute

MarieSchroder
0

Skiiiiiit också!Skäms Så går det när man är stressad!

**söndagen den 3 maj
**Kl. 12 möts vi alla vid Gistad sportstuga

Sedvanlig promead utlovas. Vi testar också spårövning samt erbjuder utställningsträning för de som önskar

Alla bjuds på fika & bullar av en medlem som fyller år denna dag.

Vägbeskrivning: Ring Madelene Lund 013-730 95

Det var Madelene Lund som var kontakt bägge gångerna - hoppas du hann ringa och gå trots min förvirring!!!

druttizen
0

Allting löste sig så fint så, tack för besväret också. Både tid och telenr fixade sig. Löste vägbeskrivningen utan att ringa dessutom. Kom i kontakt men ansvarig för träffen på vovve.net Glad

Blev lite vilt spår i skogen bl.a

Spåra blod å i slutet av spåret låg en skank från typ rådjur. Duktig var min lilla bus.

BrightGloria
0

#9 Vad kul att det gick bra druttizen! Skoj när det löser sig. Vad bra att du kunde hjälpa till Marie!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida