God morgon 4 maj-09
Nu är det dags för en ny vecka med vad det innebär. Här vaknade med ett hällande regn, men det var nog väl behövligt. Så inte mig imot alls.
Hoppas ni alla får en bra dag och att vi kanske syns härinne på våran revliga mötetsplats på iFokus under dag/kvällen
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God dag!
Ledig från skolan idag. Gött.
Ska ta mig med kameran och fotografera idag med. Ska gå en långpromenad med vovvarna och sedan ta det lungt. Måste räkna lite matte också.
Ha det bra!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God dag
Har planterat lite blommor, ska ta en sväng med hundarna och sen byta däck på lilla bilen, lite sent men men.
Solen verkar tita fram så jag kanske hinner med att måla lite agilityhinder också.
Ha en bra dag
MVH Hazel & co
Hemsidor: www.hazelhouse.se
www.sockertopp.se
min pysselblogg www.ellispysselhorna.sockertopp.se
#2 Säger bara BURKAR NÄR???
God eftermiddag, hann en runda på stan efter morsdagspresenter innan regnet hittade hit. Har även bestämt mig att börja med agility *duktig matte* så imorse bokade vi in oss på nybörjarkusen som startar på tosdag :)
#3 Haha vad är det för burkar? =P
God kväll.
Idag har jag varit ute hela dagen med mina vovvar. Dom har lekt med dvärgpudeln Rasmus och med Borderterrier/Jackrusselblandisen Berta och så kom det en Greyhound studsande till oss som Tindra lekte lite med. Enya blev så rädd att jag trodde att hon skulle sticka (hon var lös och greyhounden stack från sin ägare i full fart till oss, och Enya är livrädd för svarta greyhounds), men jag fick in henne.Och sen har vi spelat fotboll och tränat.
Så nu hoppas jag att dom är lugna resten av kvällen. =P
#5 Det ska jag svara på. Hazel spar på plåtburkar, och hon har en del att hämta både hos mig och min mamma.
Det finns en hel del plåtburkar hemma hos henne! Men det finns en och annna jag lyckats tjata till mig från henne
#6 Oj, det var en ovanlig sak att samla på. Vad gör hon med plåtburkarna? Har hon dom bara ståendes? =P
God kväll på er. :)
#5: Tur att det gick bra när greyhounden kom.
Här har det också varit lite regn. Inte jättemycket, men småskurar. Vi har varit på stan och gått stadspromenad och sen har vi hälsat på en kompis som har en king charles. Vi har även varit ute på kortare promenad tillsammans med grannen som har två collies. Det har varit en bra dag. :)
God kväll. En kväll med frisk och härlig luft.
Sov gott sedan!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#7 Dom står väl mest och samlar damm, nejdå:-) Hazel håller dom så fina och blanka. Det står och är så häftiga där dom är. Som ja sa vissa burar är så himla läckra och framför allt ovanliga.

#10 Vilken intressant samling! Aldrig hört. :)
Ja, man kan då samla på allt. Själv har man ju samlat på kapsyler och grodägg. 
//BrightGloria
- Hemsida
Grodägg!!!

#12 Haha! Ja visst, hade först en himla massa grodägg i ett akvarium och när de var stora nog att inte behöva simma hela tiden så fick de bo i en kaninbur. När svansen försvan och de såg ut som riktiga grodor så smet dem. 

Äggen varade ju inte så länge, men jag fångade både padd-ägg och grodägg. När man tänker tillbaka på det (Det var alltså för ungefär 5-6år sedan) så var det väldigt äckligt.
//BrightGloria
- Hemsida