Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1009 ggr
medde
0

God morgon 5 maj-09

God morgon.

Hoppas ni alla har påbörjat en ny fin dag. Här är det grått och mulet. Ska hämta min tös i skolan som slutar tidigt i dag. I går lyckades hon klippa sig i fingret med saxen i skolan! Så det var ett lite blodbad i skolan. Men i dag leker livet åter igen!

Hoppas ni får en fin dag, samt att vi kanske ses härinne under dagen.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

Goddagens!

Ikväll ska jag pch Enya på handlerkurs. Jag skulle egentligen ha gått med släktens Aussie men hon löper så dom första gångerna blir med Enya istället.

Sen ska vi ut till klubben och sätta i ordning alla agilityhindren som äntligen kan tas ut. =)

Ha en bra dag!

Bpersonen
0

Här är det grått och mulet i dag. Sonen är i skolan, missar och vovve sover och jag slöar vid datorn. Önskar er en fin dag. :)

BrightGloria
0

Idag har jag bara haft två lektioner. Vanligtvis fem styken på tisdagar men jag fick ta ledigt två lektioner för att kunna vara hemma med Meya och de vuxna. Snälla lärare man har. Kyss
En lektion blev inställd och vi fick gå när vi ville på sista. Slapp dag!

Det är sol, regn, sol, regn, sol, regn och just nu är det sol. Konstigt väder. :/

#0 Hoppas tösa dins finger mår bättre nu!
#1 Visst är det härligt att ta fram agilityhindrena!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

Mulet och lite regn här på eftermiddagen. Sambon och Turbo trotsade just vädret och gick en vända, matte känner att hon ska vara befriad från sånt idag när jag fått massage (tidig förlovningspresent inför 3-årsdagen). Och gud så skönt! eller ont! jag vet faktiskt inte, oroar mig mest för morgondagen hur jag ska ta mig upp ur sängen :P