Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 857 ggr
Niini
0

God förmiddag 6 maj

Här är det åter igen mulet, och endast +6 Obestämd Börjar nästan tro att våren försvann tillbaka..

Ikväll blir det hundskola, hoppas solen hittar fram tills dess annars blir det 1½h pina. Speciellt när jag är så otroligt sjuk i axlarna efter gårdagens massagemassaker Tungan ute

Ha en bra dag!

Bpersonen
0

Här är det tvärtom, soligt och fint. Vi har just varit ute på promenad och snart ska vi käka lunch.

Ha det gott. Glad

BrightGloria
0

Här är det underbart väder och har varit och fotograferat vovvarna på en GRÖN äng! Vad mycket trevligare korten blir då!

Ha en bra dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

[sheltietjej]
0

Idag så kommer snart min kompis med sin Flatte och sedan ska papppa få styra bilen mot Knivsta BK. Där jag kommer träna min mosters hund, så får Emil vila benet tills i morgon!

Och ojojoj vilken skillnad det kommer vara på träningen idag!

runas
0

Här är det mulet efter gårdagens ösregn och åskoväder. Jasper matvägrar pga löptikar och Gusti har plockat i sig nåt sunkit ute och är lös i magen…Rynkar på näsan.

Min förkylning börjar bli bättre men oj vilken hosta jag har! Fy för att vara sjuk!

Ha en fortsatt bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

[sheltietjej]
0

#4 Tråkigt att du är sjuk Runas! Du får ta och krya på dig, jobbigt att Jasper inte vill äta. Emil matvägrar inte utan ylar när han är i närheten av löptikar.

runas
0

#5 Tack!

Ja jättejobbigt att han matvägrar för han är ju helpajjad i magen o måste äta annars blir magsyran för koncentrerad o han börjar kräkas och så är det dax för medicin…igen. Och inte är han tyst heller! Ligger och gnyr som en knarrgnisslig dörr!

Yl är inte heller kul…Flört

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

BrightGloria
0

Usch vad löptikar är besvärliga. Nu har inte jag samma problem som dig då jag har tikar. Men Zelda som börjat löpa är osamarbetsvillig och seg och tråkig och sur och vill inte äta så mycket.
Sheltieträffarna krockar verkligen med Zeldas löp. Tur att vi har Meya så vi slipper komma dit sheltielösa iaf.

Krya på dig Runas!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida