Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1111 ggr
BrightGloria
0

God dag 7 Maj!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag gjort det sista nationella provet i Engelska. Bara matematik kvar. Den är jag mest orolig för. Brr….

Iaf, nu är jag hemma då jag slutar tidigt på Torsdagar. Det regnar och trist så det blir att man dras åt datorn lite. Hoppas ni får en bra dag med massa av aktiviteter!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

God dag

Först! Vilken ljuvlig bild!

Jag har nu på fm klippt  och badat Mickey. Så nu är det dags att hämta tösa i skolan. Hoppas nu hon blir glad med en fin hud som komme roch hämtar henne. Luktar gott gör han också:-)

Vi kommer att dra en vinnare av del tävlingen under dagen. Det kommer jag låta dra en vinnare av dom rätta svaren, Ha nu en fin dag alla.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Futurity
0

#1 Spännande! Säg till din dotter att hon får en klubba om hon drar mitt namn!Flört

Jag har varit hemma hela dagen idag! Vi har en grej som kallas opration dagsverke, då vi ska sammla ihop 100 kr hemma.
Så jag har städat och dolat lite hemma idag.

BrightGloria
0

#1 Tack medde!
Vad duktig du är som håller Mickey fin!

Lycka till alla på tävligen!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

SparklingTindra
0

Goddagens!

Idag har jag hunnit med att både ha bilen på service och varit till veterinären med Niino. Allt gick bra och nu väntar jag bara på att klockan ska gå till Agilitykursen jag ska hålla ikväll ska starta (Bima69 är en av kursdeltagarna med sin söta lilla Saga).

Niini
0

Goddag, underbart sommarväder idag men gissa vem som sitter inne sjuk.. Så typiskt! Tänker ändå fara på agilityn med Turbo ikväll!

Futurity
0

Hoppas du hinner krya på dig lite!