Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 900 ggr
Niini
0

God förmiddag 8 maj

God fötrmiddag på er, jag lever ännu trots de två timmarna av agility igårkväll ute i kylan. men vilken fart turbo hade och snabb vara han att lära sig :)

Sitter i skolan för tillfället och väntar på sambon som ska föra hem mig, bilen är på service..

Annars har vi kommit fram till i klassen (blivande sjukskötare) att massören nog knådade fram en släng av svininfluensa åt mig i tisdags ;)

Futurity
0

#0 Oj det låter inte roligt! Sån tur att svininfluensan inte var så farlig som dom sa i början!

Idag är det mârten här i Sunne så alla får sluta tidigare. Men det är samma sak där varje år, så jag tror jag hoppar över det i år och tränar på proven istället.

Traditionen här är att det alltid regnar på mârten och det är samma sak i år!Skrikandes

Ressu
0

God dag alla!

Kikar in fram och tillbaka! Har en del bestyr att hinna med idag och imorgon är det Match Show!

Hoppas ni har en bra dag och får en underbar helg!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

BrightGloria
0

Här regnar det floder och det var inte så himla roligt att cykla hem efter skolan kan jag lova.
Nu är det äntligen helg i alla fall och även om det regnar så ska vi försöka röra på oss så mycket som möjligt. Blir nog inte att jag åker till bhk på söndag. Det tycks aldrig bli av. Jaja, tids nog.

Ha det bra och krya på dig Niini och lycka till Ressu!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Futurity
0

#3 Det blir ingen premenad till Kolsnäs idag va!Flört

BrightGloria
0

#4 Nej, jag går en annan promenad istället.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Futurity
0

#5 Gör det du!

nera
0

Goddagens i blåsvädret!

Här är det vårvindar friska, men solen skiner i a f, någorlunda. Önskar er alla en fin helg.Glad

SparklingTindra
0

God dag!

Här är det mulet men varmt så jag och vovvarna har varit och tränat agility. Nu sitter jag och vilar innan jag ska börja städa.

Ha en bra dag!

Jojsan
0

Hej hej!

Här är det rätt soligt faktiskt, lite moln och så men, men. Har inte haft så mycket att göra idag.. Hoppas ni haft och kommer ha en bra dag :)