Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 735 ggr
BrightGloria
0

God kväll 16 Maj

Idag var det allt lite segt här inne på Sif! Vad har hänt med alla därute?

Antar att ni hittar på massa roligt med vovvarna! Vad har ni gjort idag?

Själv har jag tränat agility och lånat lite hundböcker på biblioteket. Det ska bli trevlig läsning. Glad
Zelda är väldigt mottaglig för alla pojkar just nu. Helt hopplös. Är på Stintan och Meya hela tiden. *suckar* Måtte tiden gå ut snart. Men efter den väntar en evig skendräktighet. Ska väl inte lägga något i flödet men jag är ganska bombis på att det är så det kommer bli.
Hon börjar bli vuxen min lilla flicka. Kyss

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

Gokväll, här har det varit helt underbart väder hela dagen :)
Känner igen mig lite i dig BrightGloria, Turbo har gått och blivit könsmogen på riktigt nu. Kan inte alls lita på honom för tillfället, finns så mycket annat mer intressant (speciellt tikar) än matte… Snälla nån, säg att det går över!

medde
0

Hej

Loggar in enbart för att titta till lite, jag är superförskyld och orkar inte vara aktiv i kväll,nu ska jag lägga mig i soffan och se på Robinsson

Trevlig kväll och hoppas vi ses i morgon

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

#1 Eller hur!
#2 Det tycker jag att du gör rätt i medde! Krya på dig!

//BrightGloria
- Hemsida

Gittan
0

Krya på dig medde.

Själv ligger jag på soffan och blir härligt uppassad av mina två gubbar inför Eurovisionschlagern. Minstingen har somnat redan.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Ronja06
0

God kväll! Eller godnatt kanske passar bättre? ;)

Sitter här nu en liten snabbis vid datorn. Idag har jag varit hela dagen på agilitytävling. Till och med tävlat i hoppklass 2! :) *skoj*  (finns mer o läsa om i bloggen, med massor med bilder i fotodagboken. http://www.hundliv.webb.se )

Nu är det nästan precis 2 dagar kvar tills jag ska till spanien. Ska bli härligt med semester ett tag nu…

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Tänk fast man är sjuk, så smiter man in så här på sentimmarna. Inte beroede alls nänä inte ett dugg.

Ses i morgon

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

#5 Ska genast in och läsa.
#6 Haha, det gör du rätt i medde. Är det något som kan bota förkylningar så är det datorn. Oskyldig

//BrightGloria
- Hemsida