Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 1565 ggr
BrightGloria
0

Stulna bilder på mydreamstable.com

Nu tycker jag vi fått "bra" ordning på stallet.se det är fortfarande många stulna bilder (VÄLDIGT många) men mindre och mindre stulna på sheltie.

Jag gick in på engelska versionen och såg att det var jättemånga stulna bilder från vissa här! Speciellt Ronja06.

Gå gärna in och ta tillbaka era bilder, jag får egentligen inte begära att de ska ta bort bilden när det inte är jag som äger den.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

BrightGloria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ronja06

Just denna bilden och stallet är på svenska versionen. stallet.se alltså.

//BrightGloria
- Hemsida

BrightGloria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ronja06

Samma bild finns även på Ixdiva98

//BrightGloria
- Hemsida

Starfall
0

Jag blir bara så trött på dessa som stjäler bilder och lägger ut på sidor som tex stallet.se Skrikandes

Ronja06
0

*suckar* Blir lika trött varje gång…

Mvh Emelie Förlägen

BrightGloria
0

#4 Du kan ju ta det som en komplimang, men jag tycker att det är mest störande. Mycket jobb framför dig nu Emelie! Obestämd

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

Jag har bilder på en av mina katter som tagits utan lov till en sida. Hon mailade och frågade om hon fick ta några bilder. Jag svarade inte på mailet. Mest pga att jag glömde bort det, då jag inte var så intresserad att säga ja till det. Då gick hon in på min hemsida och rätt och slätt tog två bilder på den katten hon ville ha, för att nu ha på sin hemsida. Inte anges det vem som är fotograf till bilden eller något, men hänvisar själv på sin sida att hon hänvisar till upphovsrätten när det gäller hennes bilder. Hm med icke själv tagna bilder och använda utan lov!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

#6 Usch, vilken dålig stil! Har du sagt till henne medde?

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

#7 Ärligt nej! Men jag lurar ännu i vassen, så det kommer.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥