Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 910 ggr
[sheltietjej]
0

God morgon 17 maj

God morgon Sif!

Idag runt halv nio ska jag ner till hundklubben där det är städdag. Åker dit mer mormors man som ska klippa gräset på alla planer, så jag får se hur långt jag hinner på städningen om det blir någon träning för oss efteråt. Jag och Emil är fortfarande trötta från igår men det lite agility så blir vi snart pigga igen. Efter vi varit där blir det att åka tillbaka till mormor och gratta moster som blir 15.

Ha en skön 17 maj!

BrightGloria
0

Jag och nästan alla från Sunneshu's styrelse ska ner till en förfallen lada och städa. Klippa gräset, rensa stranden, plocka glas, lägga golv.
Det känns som om det inte kommer bli något till sommaren, men men…

Futurity! Vi glömde ta före och efter bilder!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Futurity
0

Men vad trevligt! Om du får så bra hjälp av näsan kanske jag slipper att åka dit!Flört

Vet!

medde
0

Grattis Norge! Norsk flagga 90x150

God morgon

Hoppas ni haft en fin helg, nu är vi strax vid en ny vecka, men för er som har skolan är det väl inte långt kvartill sommarlovet!

Jag är superförskyld men tänker inte sitta hemma för det ändå, tösa min ska till sin taekkwondo träning. Så vi ska snart åka.

Senare under kvällen kommer jag att lägga ut en ny fråga till del tävlingen, så titta till lite extra framåt kvällen.

Ha nu en riktigt fin dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
0

God morgon!

Idag skiner solen, men än är det inte så varmt. Men fåglarna kvittrar och man skymtar inte så många moln så något säger mig att denna dag kommer bli härlig:) Vilket jag inte kommr få ta så stor del utav, jag måste nämligen plugga. Har en hel del saker kvar att göra i skolarbete innan onsdag, för då åker jag till Malta på klassresa en vecka. Sen när jag kommer hem därifrån är det försent att påverka mina betyg. För mig är det viktigt att få iallafall Godkänt i alla ämnen,vilket inte är så ätt. Särskilt inte när det gäller Samhällskunskapen. Det gäller att kämpa, kämpa och åter kämpa. Men snart tar jag studenten, då slipper jag denna plåga.

Om jag ändå mot förmodan skulle hinna klart med plugget innan 14.00 idag så väntar utställningsträningför mig och Love på hundklubben. Det skulle vara så kul att gå den utställningsträningen, men eftersom jag redan gått en sådan träning för ett par veckor sedan på en annan hundklubb gör det inte så mycket om jag missar den.

Ikväll ska jag hur som helst gå en lång, härlig runda med mina två vilddjur. Det ser jag fram emot:) Sen måste jag även börja packa till Maltaresan också…

Ha en bra dag alla!

Kramar/carro

BrightGloria
0

#2 Haha, ja, jag och min näsa fungerar fin fint ihop. ;)
#3 Önska din tös lycka till på träningen medde!
#4 Hoppas du hinner klart alla läxorna Starfall!

//BrightGloria
- Hemsida

Niini
0

God morgon! Väcktes 8:30 av att det pep i telefon med gläjdebeskedet att en vän fått en liten tjej :)

Snart bär det av ut i solskenet, 32 grader i solen visar mätaren!

BrightGloria
0

#6 Åh, vad roligt! Gratta din vän från mig!

//BrightGloria
- Hemsida

Gittan
0

God dag på er. Jag fortsätter med grattis till Norge jag också.

Ha en bra söndag alla!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Bpersonen
0

Här är det strålande sol och jättehärligt väder. Vi har varit ute på promenad med grannens hundar. Snart ska vi ner till sjön en sväng.

Ha en fortsatt fin dag allihop. :)