Dags för träff! (Sthlm-Uppsala)
Sheltieträffar i Stockholms och Uppsalas distrikt.
Nu när SSSK:s hemsida inte fungerar så finns det risk att våra träffar i området kanske missas.
Därför har jag gjort en tillfällig websida där man kan läsa träffarna vi har i området: http://www.bewelysvalpar.dinstudio.se
**Den 30e Maj - Bevakningskurs i Bålsta!
**Passa på att ha en härlig och lärorik dag i skog och mark med din hund. Instruktören Maria Ahola håller bevakningskurs för oss sheltieentusiaster!
Pris 200:-/person - betalas på plats. För mer info och anmälan ring Marie Schröder 070-636 07 66
Den 31:a Maj**** - *utställningsträning och agility på Sätra.*Caféet är öppet och vi har ringträning där alla får tips och råd inför sommarens utställningar. Dagen kryddas även med Agility!
Sprid ordet! Tala om för era valpköpare och hundvänner att vi har denna träff!
**6:e Juni - Sheltieträff med massor av kul på Adelsö
**Vi är hemma hos Ellinor Dahlberg, Kennel Hazelhouse där vi får ta del av bland annat:
Fototävling! - ta med ett foto och delta i tävlingen på plats. Vinnaren röstas fram och bilden hamnar på Stockholmsdistriktets hemsida som intro-bild! Lekbilder, utställning eller bara söta gulliga fotografier - alla är välkomna! Leta i era gömmor och delta!
Agility! - Liten tävling och demo för de av oss som är nya på området!
Beskrivning! - utmärkt tillfälle till utställningsträning. Alla deltagare får en kritik och ett diplom.
Kiosk! - Vi har en kiosk öppet med korv med bröd varma mackor ,fika ,läsk och kaffe att köpa.
Tipspromenad! - promenera med vovven, svara på frågor och ha kul!
Barn med hund! - Tillfälle för våra yngsta medlemmar att visa hur bra de kommer överens med familjens ögonsten!
I höst….. …..kommer det även vara en inofficiell utställning på Sätra.
läs mer om allt de här på min tillfälliga sida:
http://www.bewelysvalpar.dinstudio.se
Alla är hjärtligt välkomna att deltaga på dessa aktiviteter oavsett vilket distrikt man bor i!
Hälsningar Barbro
Hej
MVH Hazel & co
Hemsidor: www.hazelhouse.se
www.sockertopp.se
min pysselblogg www.ellispysselhorna.sockertopp.se
Sorry blev något fel.
Hej, har skickat ett meil till dej med infoblad, sätter upp mina lappar i morgon.
MVH Hazel & co
Hemsidor: www.hazelhouse.se
www.sockertopp.se
min pysselblogg www.ellispysselhorna.sockertopp.se

Jag snor din tråd lite här nu Marie.
Men ni som bor i värmland, ni kan väl komma till sheltieträffen som hålls i Kil den 23Maj. Hade varit jättekul att få se er. 
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida