Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1515 ggr
BrightGloria
0

God morgon 21/5

Nu är jag ledig i hela fem dagar! Känns jätteskönt att få vila upp sig lite. Det har inte varit direkt kämpigt för min del, utan tvärtom. Väldigt slappt, men jag känner mig ändå väldigt skoltrött. Nu vill jag bara ha sommarlov och mysa med hundarna hela sommaren ut och hösten in.

Vad har ni planerat inför sommaren? Några tävlingar? Kurser? Utställningar? Resor?

Ha en underbar dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Futurity
0

Jag har inte planerat någon tävling till sommaren och inte häller något idag, mer än att jag ska träna lite på att dömma (fotboll).

Ja, det var vad jag hade och säga! Hopas ni får en bra dag!Glad

emma93
0

Vi har inga stora planer här, några utställningar hoppas vi på att hinna med. Sen hoppas jag på skönt väder så att vi kan vara i sommarstugan en hel del och bara försöka komma ikapp med livet. Koppla av och njuta med hundarna, försöka hinna med lite mer träning med dem (spår, uppletande, lydnad).

medde
0

God dag

Här är det ett blandat väder, så vi får se vad det händer under dagen. Men det blir väl att ta det lite cool, då jag är ännu sjuk. Men men som någon sa. Skam den som ger sig…..

Ha nu en riktigt underbar dag alla, samt att vi kanske ses på våran trevliga mötesplats på iFokus

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
0

God dag. Har tagit paus från jobbet i blomplanteringarna på gården. Gubben håller på och snickra med uteplatsen.

Planer i sommar. Bli lite brun annars kommer nog allt att vara som vanligt. Vi kanske reser upp till Stockholm någon vecka.

Ha en bra flygarkväll nu allihopa!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld