Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1118 ggr
Futurity
0

Godmorgon 20/5

Tänkte att jag bara skulle kika in en snabbis innan jag går till skolan.
I skolan så ska jag göra NO prov, engelska prov och franska prov så ni får hålla tummarna!

Inget specielt planerat idag, jag ska sitta och läsa lite mm.

Hoppas alla får en toppen dag!

MVH!Glad

BrightGloria
0

Ska du ha tre prov på en vecka?
Det är nog bara min klass som är hårda med högst två prov per vecka. Man får ju inte ge med sig. ;)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

I dag är det äntligen fint väder över Sthlm igen. Tösa sista skoldag denna vecka. Vilket vi ser fram imot. Men vi ser fram imot lördagen då ska jag vara funktionär på detta. Länk. Vilket ska bli så kul att få vara med och titta på. Det kommer bli en toppen dag hoppas vi.

Ha en riktigt bra dag alla, samt hoppas vi ses här på våran trevliga mötesplats på iFokus.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Futurity
0

Det är bara franska som vi ska ha denna vecka egentligen. Dom andra två är sånt jag missat.Flört

Gittan
0

Här är vi samlade i fyra dagar nu. Vi ska diskutera planer i kväll vad vi ska göra. Ha en bra onsdagkväll alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

nera
0

Godkväller!

Här har det regnat och varit solsken om vartannat idag. Det har även åskat för första gången i år.

Önskar er alla en fortsatt bra onsdagskväll och kommande helg Glad

emma93
0

Vad kul medde!! Skriv gärna något om det sen, det hade varit kul!

medde
0

#6 Klart jag kan göra:-)

Niini
0

Detta är en hemsk dag.. Moffa dog.. Finner inga ord mera.. Hoppas ni förstår att jag kanske inte kommer vara så aktiv.. vet inte själv.. kanske vore bra med annat att tänka på..

BrightGloria
0

#8 Nej, vad tråkigt! Om moffa betyder morfar så dog min morfar förra veckan. Så jag vet hur det känns. Gråter

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

#9 Ja, ursäkta.. Moffa betyder morfar (lite finlandsdialekt). Beklagar till dig med!

medde
0

#8 Tänker på dig. Många kramar och tankar till dig.

Leffe
0

#8 Beklagar. Sådant är alltid sorgligt och det tar tid att läka