Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1204 ggr
medde
0

God morgon 24 maj -09

God morgon

Vaken här hemma, men både djur och dotter sover, ja såklart hunden har varit ute på en prommis, men även han  nannar igen.

Det verkar bli fint väder i dag, men det ser ju som det snöar i luften av alla"vita puffar" som far i luften, parkeringen är ju så gott osm vit ute.

Snart är det träning, sen hoppas jag att Atlanits kommer hem till jorden idag, Det kommer attt göras nya försök för landning i dag.

Ha en fin dag hela dagen med era hundar.

mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

Här kom jag upp alldeles för sent. Kvart i nio. Nu ligger jag verkligen efter i tidsschemat. Dumma klocka som aldrig ringde.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

#1 Oj det åter tufft så här på en söndag.

Niini
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Idag ska det bara mysas och gosas när vi firar 3 år som förlovade (och 4½ tillsammans) Skrattande Först blir det väl en skön promenad i sommarvärmen och sen blir det den traditionella pepparbiffen och pajazzo-glasskakan och under kvällen blir det säkert film och mys :)

Ha en bra dag!

Ronja06
0

God dag!

Här är det underbart väder. 30 grader i skuggan om sanningen ska fram. Cool Jag sitter just nu pa hotellet i Spanien. *ahhh* Härligt!! Glad

Mvh Emelie Förlägen

nera
0

God eftermiddag!

Ja här tog vi också sen rejäl sovmorgon idag, ända till halv 10. har hunnit städa också

# 1 Hoppas du hunnit det du ska ändå BG? Inge kul att missa tid på det där viset heller.

# 3 Grattis Niini på förlovningsdagen Glad

# 4 Men hoppsan. Sitter du på varmare breddgrader när det är så fint här hemma…Förvånad  Nåväl. Hoppas du har det bra i a f Ronja06Flört

Gittan
0

God kväll. Nu är jag stel i hela kroppen. Har hållit på i trädgården hela dagen. Sambon har gjort i ordning uterummet. Helhäftigt faktiskt!

Sov gott med er!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Bpersonen
0

#3: Grattis på er dag! :)

Här har det varit en härlig dag. Vi har varit på utflykt till ett ställe som heter Andersön. Det är jättefint där, ett naturreservat vid vatten och med skog och fina ängar. Hampe njöt i fulla drag, liksom vi människor. Det är roligt att se honom när han är fri och rejsar loss. :P

Ha en fortsatt fin kväll. :)

medde
0

Niinni grattis till er bägge

Blir avis då jag hör Ronja06 är i solen, men ut och njut Ronja medans du är där. Lämna datan och njut, vi saknar dig, men njut!

Vilken snäll sambo du har GittanL

Bperson. låter som en riktigt härlig dag. En verkligt njutbar dag.