God dag 29 maj 09
I dag är det helt perfekt väder, solen skiner och snart är det sommalov och semester tiderna börjar. Nu är det bara att vänta in värmen, så man kan börja bada och njuta en den svenska sommaren. Har ni några planer innför sommaren?
Ha nu en riktigt fin dag alla, Hoppas vi ses under kvällen.
Ett grattis till dagens namn: Yvonne samt Jeanette
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag alla!
Kikar in fram och tillbaka och önskar alla en supertrevlig helg!
Här kommer helgen att gå åt att bygga, fixa lite ved och åka till mina hemtrakter (passar samtidigt på att åka ner till min släkts sommarstuga och simma med hundarna). 
Ha de bra!
Hej på er!
I dag har det varit helt okej väder även här. Det är inte jättevarmt, men regnet lyser med sin frånvaro och man kan skymta lite sol. I helgen ska det bli jättevarmt, vilket ska bli skönt. I dag har vi varit in till stan och köpt ett nytt koppel till Hampe, eftersom han växt ur sitt första. :) Annars har vi tagit det lugnt med vanliga promenader, inget speciellt.
I morgon blir det däremot något utöver det vanliga, för då åker vi in på motormässan och kollar in snygga jänkare och motorcyklar. (Inte för att jag tror att Hampe bryr sig speciellt i dem, men det blir säkert skoj med alla intryck i alla fall.) I kväll ska vi nog åka iväg en sväng och släppa den lille så han får springa av sig lite. Väntar bara på att Peter kommer hem från jobbet. (Det är han som har körkortet i familjen, så jag får vackert vänta.)
Planerna inför sommaren är bland annat en Göteborgsresa. Ser fram emot det.
Önskar er alla en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll. Tjingeling! :)

Första övningskörnings lektionen är avklarad. Haha, det var svårare än jag trodde. 
Dumma koppling säger jag bara. Stora boven i allt.
Nästa gång kommer detr nog gå liiite bättre. 
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Jättefint väder, även som det blåste lite kallt emellanåt. För övrigt en tung dag efetrsom det var dags för begravningen. Men skönt nu i efterhand att få ett riktigt farväl, och dessutom genom finaste och mest stämmningsfulla begravningen jag varit på.