Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 970 ggr
medde
0

God morgon 1juni -09

God morgon

Solen skiner och varmt är det redan så det räcker. Hunden mår inte riktigt bra och spytt hela morgonen. Tösa är i skolan och nu är det endast 7 skoldagar kvar till skolavslutningen.

Men idag börjar hon sin intensivkurs på taekwondon, så det blir ingen rast eller vila efter skolan för henne inte. Men hon ser verkligen fram imot detta, så vad gör man inte för sin lilla
diamant:-)

Ska sätta mig ner nu och räka ihop rösterna för månadens sheltie, så den kommer ut uder dagen.

Ha nu en underbar dag alla.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

runas
0

God morgon!

Här steker solen på för fullt och jag o killarna kommer att bo innomhus så mkt som möjligt idag, ingen av oss diggar denna hetta.

Tog en lång prommis tidigt i morse innan det hunnit blivit så varmt, under dagen blir det kortare turer för att sen ikväll när det är svalare ta en långis och åka ut till stallet.

#0 Hoppas det är fort övergående och inget allvarligt!

Ha en härlig dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

BrightGloria
0

Nu fungerade Sif i skolan igen! Det är ovanligt. Annars så visar inte webbsense sheltie.ifokus. Så idag hade jag tur.
  Sitter och har engelska men det är så himla tråkigt så jag smög bort till datorn en stund. :P

Hoppas ni alla har en underbar dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Denna kommentar har tagits bort.
nera
0

Godkväll!

Kikar in som hastigast bara,  innan vi ska till skolan på en uppvisning som våran son och hans klass ska ge oss föräldrar. Ska bli kul.

Ha en fortsatt trevig måndagskväll. Glad