Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 992 ggr
runas
0

God morgon 3/6!

God morgon!

Vaknade 5.20 av att hundarna tyckte det var dags att kliva upp! 

Suck, så trött efter att grävlingen under vedboden hade storbesök igår kväll av en stridslysten likasinnad och hade fullt slagsmål på tomten med hundarna på första parkett i soffan. De var helt till sig, skällde, gnydde och till och med ylade av lust att komma ut!

Nu på morgonen hade de knappt tid att pinka för det luktade ju såå gott överallt och det fanns ju hårtussarFlört!! Vilken lycka för jaktintresserade Jasper med färsk doft och tussar!!

Idag är det iaf mulet och det verkar bli regn, skönt tycker jag. Ska ut till stallet sen och killarna ska ju självklart med.

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

BrightGloria
0

Vilket äventyr runas! Riktigt spännange att läsa. Skrattande Verkar som om ni fick ordning på den fulingen.

Själv mår man inte så himla toppen idag, vet inte vad som hänt med mig. Jag har inget att vara deppig för, och ändå är jag det. Får se om det löser sig under dagen.

Ha det bra!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

runas
0

#1 Hoppas du piggar på dig, vet allt om att vara depp för inget och det är inte kul alls!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

medde
0

God morgon.

Vill börja med en liten extra god morgon samt en kram till dig BrightGloria. :-)

Här regnar det och är bara grått och blåsigt, men Mickey är på topp och full i bus med katterna nu på morgonen.

Nu är det bara 4 skoldagar kvar för tösa min innan det efterlängtade sommarlovet börjar.

I dag är det taekwonod träningpå eftremiddagen.

Ha nu en riktigt fin dag alla!

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

#2 & 3 Tack, vad gulliga ni är!

//BrightGloria
- Hemsida

Ressu
0

God förmiddag alla!

Kikar in snabbt för att säga hej till er!

Här är det mycket på gång samtidigt, Träningar, utställningar, bygge mm. Men snart ska det väl börja lugna ner sej lite tror (läs hoppas) jag Glad.

Önskar alla en jättefin dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

nera
0

God förmiddag!

Här blåser det full storm igen, men solen skiner. Imorse så regnade det lite.

# 0 Vilket äventyr må jag säga Förvånad

# 1 Hoppas du piggnar till BG! Inge kul att känna sig sådär heller Oskyldig ( Sänder dig en uppiggande kram jag med)

# 5 Lycka till med alla göromål Ressu

Ha en fortsatt bra onsdag alla!

Futurity
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag tillbaks i Sverige igen, eller ja det var jag redan igår.
Jag har nästan haft panik här på förmiddagen för att inte internet har fungerat. Men nu så är det fixat!Glad
Jag tog ledigt idag för att ta igen mig efter resan.

Men jag känner mig ganska pigg igen nu och njuter av att kunna sitta vid datorn igen!

Ha´re bra!

(bifogar bild på ajax arena)

Futurity
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara få med min favorit bland husen!

BrightGloria
0

#7 Spelade ni fotboll i en ishockey hall? Tungan ute

//BrightGloria
- Hemsida

Futurity
0

#9 Nej, i fotbollshallen så skulle dom ha en konsert. Så dom hade täkt över gräset.

Jag skulle varit välldigt hyllad om jag skulle få spela fotboll i Ajax arena!Glad

Niini
0

Goddag, vi har suttit en stor del av morgonen och väntat på fönsterinspektion (husbolaget skulle kontrollera fönsterbytena som gjorts..). Sen hjälpte Turbo till o plantera blommor och sallad på balkongen. Och nyss fick jag veta att jag skrivit fullpott i sista inlämningsarbetet :D

BrightGloria
0

#10 Jaha. Tungan ute
#11 Grattis Niini!
Har du också en planterinsintresserad vovve? Stintan älskar att titta på när man plåtar i landet.

//BrightGloria
- Hemsida

Niini
0

#12 Yepp, tror han kan bli ganska lycklig sen när vi lyckas bygga egnahemshus och har en riktig trädgård. mycket att gräva upp Flört

medde
0

#7 HockeyhallFörvånad. Ajax är ett av mitt favoritlag. Deras area är något i hästväg. Finn singet här i Sthlm att jämnföras med. Hmmm och vi ska vara huvudstaden,

Jättekul att få se bilderna, men spec den med arenan

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥