Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 844 ggr
medde
0

God morgon 4 juni 09

Go´morgon.

Härlig sol och vackert väder, är just nu ett minne blott över Sthlm. Men hopps ni har fint väder där just du befinner dig!

Nu äntligen börjar det närma sig till sommarlovet! På tisdag:-) Äntligen börjar sommarlovet för tösa.

Sitter och funderar om jag ska ta och klippa Mickey i dag eller om det får vänta. Känner mig lite halvt lat i dag.

Hoppas ni får en toppen fin dag, samt att vi kanske ses härinne på sajten under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Bpersonen
0

Här har det varit grått väder i flera dagar i rad nu. I går blåste det så det isade in i märgen, i dag har det hela bytts ut mot regn i stället. Så det känns väl lagom roligt. Här blir det en dag i lugnets tecken. Tror inte att det kommer att hända något utöver det vanliga. Hampe ligger och sover nu och för mig blir det soffläge och ljudbok en stund.

Önskar er en fin och bra dag. :)

Ressu
0

God dag alla!

Kikar in snabbt före jag tar itu med dagens syssor!

Här är vädret grått och trist, så nu väntar jag bara på regn!

Önskar alla en superfin dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

Goddagens!

Här har vi soligt men kyligt just nu. Hoppas att solen är framme ikväll också för då är avslutningen på agilitykursen jag håller i och vi ska ha en liten tävling. Då är det ju inte så värst roligt om vädret är som igår då det både haglade och spöregnade.

Nu ska jag städa lite och sen fara och handla. (Jag är ledig idag)

Ha en bra dag.

runas
0

Dagens!

Här har det regnat och varit mulet med stormvindar hela dan, urtrist!

Idag kom mamma och vi ska äta ugnsstekt kyckling på mammas vis vilket är MUMS! Skulle kunna äta det varje vecka…

Blivit en slö dag med killarna då Jasper hatar att bli blöt och inte velat gå ut, tokfransen.

Ha en trevlig kväll!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

nera
0

Godkväll från ett regnigt regnigt dalarna…hela dagen har dte regnat och varit kallt.

medde
0

God kväll

Nu har det regnat stora delar av landet, hoppas ni varit ute och fotat nu i dagarna. För detta väder är ju så bra till temat. Vore så kul att se lite bilder komma in i tråden.

Hoppas vi inte skruvade upp svårighetsgraden för mycket i tävlingen

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥