Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 600 ggr
Ressu
0

God morgon 5 juni

God morgon alla!

Vaknade tidigt idag! Men har ju som tur är en hel del att ställa till inför helgen.

Imorgon ska jag som ringfuntionär på en hundutställning och på söndag ställer jag ut Neiti. Hoppas bara jag kommer ihåg att packa ner allt nu Obestämd.

Hoppas ni alla har en fin fredag och får en underbar helg! Vad har ni för planer för helgen?

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

runas
0

God morgon!

#0 Ska hålla tummarna för er på söndag!

Här är det mulet och småregnar, lite skönt men hua vad hundarna ser ut efter prommisarna, jag menar blötslaskig grusväg och leråkrarObestämd! Skulle såå gärna vilja ha en grovingång med dusch så jag slapp dra in båda genom hela huset för att komma till duschen!

Nåja, mamma kom igår och idag ska vi kanske åka in till södertälje och shoppa lite, vi får se. Sen i helgen har jag stalltjänst och kommer hänga där en heldel.

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

BrightGloria
0

#0 Lycka till på Lördag och Söndag!
#1 Känner igen det där. Men jag tycker sheltisarna är väldigt renliga av sig ändå. Min blandras drar in ungefär dubbelt dubbelt så mycket. + att hon tar längre tid att duscha. :P Älskar sheltien så mycket. Skrattande

Men hellre regn än jättevarmt när man går ut med hundarna.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Bpersonen
0

Hej på er!

Lycka till i helgen, Ressu!

Här är det riktigt okej väder i dag, för första gången på ett tag. Det är inte jättefint, men varken regn eller stark blåst. Det känns bra. Jag måste berätta en rolig sak med Hampuz: Han är fascinerad av kantklippare. :P Det är en kille som klipper gräs i området och första gången vi gick förbi honom var Hampe jättefascinerad, så pass att killen kommenterade att han verkade intresserad. I dag, när vi var ute och gick, höll killen på att klippa gräs igen och även denna gång var Hampuz intresserad, om än inte lika mycket som sist. Bra att han inte blir illa berörd av höga ljud. :)

I dag ska vi in till stan och handla mat, i morgon kommer en nätkompis och hennes bror och hälsar på. Det blir kul. Vi brukar träffas en gång om år.

Ha en bra dag allihop! :)

medde
0

Go´dag

Nu äntligen fredag, det är min och tösas dag. Det blir lite extra godis och mys till tv:en i kväll.

Grått och trist väder ännu över sthlm, men det är lovat finare väder till helgen. Håller nu tummen stenhårt för det.

Lycka till i helgen Ressu!

I morgon är det nationaldag, är det någon som ska fira det?

Ha en fin dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

Tack ska ni ha allihopa! Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus