Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 969 ggr
Druke
0

God dag 9 juni 09

Hej på er!

Idag är Lyra ledig från jobbet, så vi ska försöka hitta på något bus tillsammans. Kanske cykla ner till sjön en sväng och bada lite :)

Hon blev stucken på nosen igår, så idag har hon fått sig en liten clownnäsa. 

Själv har jag nyss gjort mig en jätteäcklig smoothie…  Jag känner mig seriöst helt spyfärdig av den :S Uscha.

Nåväl.

Hoppas solen skiner på er idag!

/Thereéce och Lyra

runas
0

God eftermiddag!

Tja, dagen har varit lugn, mulet och trist. Väntar på att kaj unge nr 2 ska behaga ta ett beslut om var den tänker ta vägen, sitter o skriker i min skorsten. Unge nr 1 ramlade ner i min spis tidigt i morse, färdig o fin, så den släppte jag ut på en gång o vips var den iväg. Men nr 2 verkar inte kunna bestämma sig…skitjobbigt att höra den skrika o skrika. River snart skorstenen för att få ut den, han låter så ynkig.

Samma sak varje år…

Nåja, har köpt en ny balsam spray åt hundarna som jag bara älskar! Pälsen blir silkeslen, fluffig, lättkammad o så luktar den gott. Ska dränka Jasper i den sen, Gusti är redan gjord och blev superfin!

Nåja, Ha en fortsatt trevlig dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Druke
0

#1 Oh, den lät intressant! :D Vad heter den? (Balsamsprayen)

runas
0

#2 Den heter K9. Aloe vera…

Vit flaska med grönt handtag, köpte den på djurcentret här, älskar den! Fanns schampo o balsam oxå men jag föll för sprayen…

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Druke
0

Då ska jag titta efter den nästa gång jag är i farten! :D