medlemmars sidor
Är det någon som inte ser medlemmars sidor? Skicka ett pm till mig eller någon annan här på sajten. Så detta kan rättas till att ni ser även ser dessa sidor.
Kontakta: medde, Ressu
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
jag ser :)
Jag ser medlemmars sidor 
Mvh Emelie 

Jag ser dem jag med;)

bra:D
lyfte bara upp tråden . så den inte missas
Om det är någon som inte ser medlemmars sidor hör av er till oss som finns här på sajten.
Påminner igen då jag ej ser då det kommer nya medlemmar från andra sajter.Snälla pm:a mig då. Så jag kan öppna medlemmars sidor för er
Mvh medde

Visst äre dom med lås på? Dom ser jag :)
Du kommer in i dom låsta trådarna? om du gör det är allt ok!
Tar upp denna tråd igen då det kommit in mer medlemmer som jag ej ser,
Tar jag upp denna tråd. om det är någon som ej ser, ta kontakt med mig på en gång, så ska jag rätta till det bums..

Jag ser XP
Mvh Ellenfyrkant
Det vet jag annars skulle inte du se tråden för att skicka in bidrag till månadens sheltie bland annat. Men bra att du svarar för då hålls tråden uppe, om det det är någon som ej ser detta.
Hmm.. jag ser nog inte.. kan iaf inte se var man skickar in bidrag till månadens sheltie..
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Ska genast kolla om du är inlagd. Återkommer tillbaka strax.
Nu ska du kunna se den tråden om månadens sheltie. Om du inte gör det ännu, ta kontakt igen.
Nu ser jag trådarna med lås på men trycker jag på dom så står det "Du måste vara inloggad för att skriva kommentarer".
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Hoppas detta har löst sig nu för dig! Om inte pm:a mig, så får vi lösa detta.
#40 Ser nu att du har lagt in bilder i tråden om månadens sheltie. Toppen då har du hittat in! Lycka till!
Om det är någon som känner sig utanför medlemmars sidor, så glöm ej att ta kontakt med oss härinne, så vi kan åtgärda detta.
Ni ska som har medlemmars sidor bland annt kunna se tävlings tråden (inte resulat tråden)om månadens sheltie.
Påminner åter igen om detta, kontakata mig eller någon av medarbetarna om ni ej ser medlemmars sidor.
Jag ser medlemmars sidor…

jag tror inte att jag ser dem… jag ser inga med lås på iaf
Ser man tråden Månadens sheltie överst är det ok.
Jag ger denna tråd en puff upp nu. Då vi har röstning på årets sheltie. som är för medlemmarna på sajten. ser du inte tråden om denna röstning så pm:a mig gärna om detta. Så vi kan lösa det problemet.
Mvh medde
Ger denna en tråd en stor puff up nu, då det är bara 2 dagar kvar att rösta i tråden "Årets sheltie" är det någon som ej ser den tråden.
Pm:a mig/medde
Vart är den tråden? Ser inte den längre..
#56 Den ska lligga högst upp i forum delen, vad menar du med att du inte ser längre?? har du sett den och den försvunnit??
Ja jag har sett den förrut, men inte nu längre, eller är jag blind?
Nja det tror jag inte! Men var inne och tittade på medlemmmars sidor. Hittade dig inte där.
Har nu lagt in dig, kolla om du ser tråden nu??
Va?! Konstigt
Jag har ju haft Sheltie som favoritsajt ett tag nu ju.. Så då borde jag ju varit medlem under den här tiden oxå.. Jag ser än inte den tråden om årets sheltie..
Jaa jag har skrivit i den tråden, så nu syns den verkligen :-)
Toppen nu blev jag glad att det fungerade
Yes! :-)
Va? Vad har hänt här? 
Vad menar du????
På min står det att det är nu 39 inlägg istället för 68 och flera inlägg är borttagna i tråden, har ju jag aldrig varit med om, är det en bugg tro?
Eftersom detta är en tråd till för att hjälpa medlemmar som inte har fått medlemmars sidor öppna. Så "puffar" vi upp denna tråd lite då och då. Så vi kan få veta vilka medlemmar som inte ser dessa sidor.
Men det skulle vara lite trist att bara få läsa "putt eller puff" i tråden så tar vi bort dom inläggen.
Ahaa.. Men det visste inte jag serru ;-) Men nu vet jag!
Jag ser medlemmars sidor, like always
#71 Hehe, nej det är ju inte så lätt att veta 
#72 Klart du borde göra som du är inlagt på medlemmars sidor.
Jag tror inte att jag ser medlemmars sidor. Ser ingen sida med lås i alla fall. Det enda "speciella" jag ser är blå pilar vid de två översta trådarna, "tävling del två" och "första gången här".
Om du inte ser tävlingen månadens sheltie. så är du inte inlagd. Ska kolla detta genast. Ser du inte månadens sheltie tävling ännu så ropa till engång till!
Jo, nu funkar det. Jag ser inlägget "månadens sheltie maj". Tack så mycket. :)
Nu är vi hela 375 medlemmar, det finns nog många som inte ser och kommer in på medlemars sidor. Så om ni upptäckt att ni inte gör det. Så lägg gärna ett pm till mig, så fixar jag detta genast.
Om ni kan se månadens sheltie som den översta tråden på forum delen, då är ni inne på medlemmars sidor.

jag kan inte se månadens sheltie
Jag öpnnar sidorna åt dig nu, lägg gärna in ett svar så jag ser att allt är ok nu.
Om ni inte ser.Pm:a mig så blir det lättare för mig att observera vilken som inte har öppen sida,

jag ser nu
#82 Toppen. Tack för du svarade:-)