Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettpäls-färger-och-tecken
Läst 5102 ggr
KaptenKarin
0

Den trefärgade tråden!

Dags att slänga in massa underbara bilder på era trefärgade shelties!

Jag har skrivit det på alla trådar känns det som men jag tycker om den här färgen också, jag älskar alla färger på alla shelties, ett sant Shetland Sheepdog fan alltså.

Ressu
0

Länkar än en gång till min hemsida www.netikka.net/khaggblom där finns bilder av Poitsu Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Enya och Milou (Zorro kikar också fram)

Ronja06
0

Lill fisen Ronja Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Starfall
0

Pyret =)

yogurt76
0

jag länkar till min hemsida. Jag har dock ännu inte hunnit lägga in så många bilder ännu

www.123minsida.se/chilli

mojsans
0

En fin bild på Candy

MirakelMalin
0

Länkar till min sida med då. Jag uppdaterar ofta med härliga bilder på min lille Victor som nu är 11 veckor. www.malinsmirakel.blogg.se

MirakelMalin
0

Länkar till min sida med då. Jag uppdaterar ofta med härliga bilder på min lille Victor som nu är 11 veckor. www.malinsmirakel.blogg.se

KaptenKarin
0

Jag har läst din blogg länge Malin, innan Victor kom. Hittade dig genom din syster sklart :P Victor är ju helt underbar! Jag blev faktiskt väldigt intresserad av hans kennel för jag tycker att dom har så fina hundar.

MirakelMalin
0

Men Gud vad glad jag blir. Tack KarinSkrattande Ska strax lägga in lite nya bilder från vår promenad för en stund sedan. Victor fick sitt andra bad innan promenaden, så doftar han ljuvligt.  KRAMIS.

medde
0

Verkligen fina bilder! Jättekul tråd.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KaptenKarin
0

Snacka om att jag är hundnödig nu!

mojsans
0

Candy

mojsans
0

En bild på Frazze, en valp efter Lovis 2006

emma93
0

#14 Åh vad vacker Frazze är!

[Malin3033]
0

#14 vilken tjusig bild på Ronjas halvbror! Nog har dem lite lika drag iallafall. ;-)

mojsans
0

Ja Frazze är fin, och vist finns det likhet mellan dem, han bor i Karlskoga och det har gått bra för honom i agility. Ett till kort på honom.

mojsans
0

Och jag sätter in ett kort på Frazzes syster Meya, från valpträffen som jag hade 29 juli förra året, hon bor i Tyresö, men flyttar snart

KaptenKarin
0

Jag blir helt hundtokig av att se alla vackra vovvar. Har nog inte klappat en hund på en månad nu :o och jag glor ögonen hur mig varje gång jag möter en :)

runas
0

Här kommer en bild på Jasper, avkomma till Shellrick´s On Stage

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

BrightGloria
0

Nä men, det fanns ju en tre tråd! Vart har den luggit och gömt sig tro?
Har ju inte någon bra bild på tre färgat men jaja, kul att titta på era.

#3 Älskar halsbandet som Ronja har. ;)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

FurryTails
0

Pixel Piskel Pisk Pilsk Smisk Piskodil Piskeluringen Smiskus Ibiskus FluffisTuffis Tussibollen Pälset Mysa Stump. Kärt barn har många namn..Flört

Soffe
0

Någon mer som vill visa bild på sin trefärgade sheltie? Jag kan visa en på min lille fis :-)