Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 783 ggr
Futurity
0

God morgon! 10/6-09

Tittar in här nu innan jag åker till skolan på något som heter kulturchok. Då man får testa olika saker. Jag fick mig tilldelat Karate och fäktining så jag hoppas att det kommer bli roligt. Jag kan inte riktigt se mig själv göra något karate slag.

Sen när jag kommer hem så är det väl inget specielt som står på listan som ska göras. Kanske städa i ordning lite. Oskyldig

Hoppas ni alla får en bra dag! Glad

runas
0

God morgon!

Regnar och är grått och trist, Jasper sin vana trogen vill INTE gå ut och bli blöt, nej fy för regn säger han! Fick tillslut lyfta ut honom vid en buske med paraply hållandes över för att han överhuvud taget skulle morgonkissa! Han är 3år!

Nåja, en stund senare slutade det regna och då blev det riktig promenad…tossiga lilla hund, Gusti bryr sig inte ens om det haglar.

Nåja, kaj unge nr 2 är förhoppningsvis på väg ut nu, jag hoppas han skyndar sig då katterna är über intresserade!

Tror att jag är på väg att bli sjuk, blä! Annars en lugn dag, ska ut till stallet sen.

#0 Låter skitkul! Hoppas du får en rolig och spännande dag!

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

BrightGloria
0

#0 Kör hårt Futurity!
#1 vad är en kaj för något? Tungan ute

Själv måste jag sticka till skolan om tio minuter men jag skyndar mig och titta igenom iFokus lite. Glad jag blev när jag såg att det var många som hade skrivit!

Ha en underbar dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

runas
0

#2 kajja, som i liten svartgrå kråkfågelFlört. Eller hur det nu stavas…

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

BrightGloria
0

#3 Föder du upp kajor? Förvånad

//BrightGloria
- Hemsida

runas
0

NääFlört, de har bo i min skorsten och varje år så ramlar några ungar ner i min vedspis i köket. Kul när de kommer ut för de är väldigt roliga fåglar men tyvärr så hittar inte alla ut bland alla rök kanaler och varje år dör någonGråter. Försöker nu få ut nr 2+3, hör dom ropa där inne men vi får se hur det går.

BrightGloria
0

#5 Aj då, det lät inte så kul. Hoppas det löser sig!

//BrightGloria
- Hemsida