Testat agility =)
Hej!
Idag var jag, hundarna och en kompis i Norrhult på uppvidinge brukshundklubb, där det var öppet hus. Jag och Frankie testade lite agilityhinder. Jag fick hjälp av en instruktör med att testa slalom, A-hindret och vippbrädan. Tillsammans fick vi Frankie att utföra detta galant =) Tidigare har jag och Frankie provat "säcken", tunneln, "hopp-genom-ring, hopphinder med infångare samt vanliga hopphinder. Frankie älskar verkligen agility =) På söndag ska vi tillbaka dit för att träna agility igen, med instruktör. Så det ska bli roligt.
Då kommer vi förhoppningsvis testa på balanshindret också, det enda vi inte testade idag. Men det ska nog säkert gå bra det också.
Ha det bra alla!
Kramar/carro
Det lät roligt! :)

Visst är det kul!
Jag är helt fast!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Så bra det lät. Visst är det kul? Jag älskar att stå och titta då min dotter tränar med Mickey. Helt underbart!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#1, #2 Ja det är verkligen jättekul =) Jag ska träna på söndag igen. Längtar!
#3 Ja helt underbart kul. Förstår att du tycker det är roligt att se på då dom tränar. Önskar dom stort lycka till! =)
#4Tack Starfall. Men det är så sant att jag njuter av varje sekund då dom tränar. Just för att se denna glädje som finns mellan hundar och förare. Att se barns glädje är för mig dubbel glädje
Vi vill önska er all lycka till också!
#5 Jag förstår dig verkligen, det är en otrolig glädje som utspelar sig. Tackså jättemycket :) Kramar
Kram till dig med Starfall med all cybervärme jag kan skicka med!