God morgon 21 juni-09
God morgon.
Jag är visst först härinne, era sömntutor! Mickey och jag har redan varit ute på prpmenad. Tösa ligger i sängen och sover.
Vaknade av det minst trevliga sättet man kan, en katt fick spelet och rusade i väg över sängen……Och mitt anskite! Det slutade med att ljuvligt rivsår på läppen. Underbart sätt att vakna på. Uuu vad jag älskar mina katter i detta tillfälle.
Solen verkar att ta sig fram över Sthlm vilket är härligt.Så nu ska vi ut under dagen och njuta av vädret, innan regnet återkommer.
Ha nu en underbar dag alla
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Godmorgon!
Idag så ska jag träna lite agility och gå i dikena och plocka smultron. Kanske man tar sig ett dopp i poolen också? Fast nej det är nog lite för kallt för det.
#0 Ajdå, jag känner igen det, fast hundar som gjort de… Hoppas att läppen blir bra nu!
Ha en skön sommardag!
God morgon. Jag blev också väckt av en katt, men på ett trevligare sätt. Katten höll på att slicka mitt ena öra.
Sköt om er
Ni fick vakna på ett trevligare sätt, var glad för det. Sitter med en reva i läppen och gnyr….
Stackars dig medde. Tycker verkligen synd om dig. Själv har jag legat och sovit ostört hela dagen. Blev väckt på ett underbart sätt av barnen, som gubben hämtat hos mormor och morfar. De två små stod vid min säng med blommor i handen och gav mig. Tänk vilka sötnosar. När jag sedan gick upp doftade det ljuvligt från köket. Maten var klar. Förtjänar jag egentligen denna "markservice".
Ha nu en bra söndageftermiddag. Det ska jag ha i alla fall.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#4 njut bara GittanL , Dett a är du väl värd!
Hej på er alla!
#0 Usch då, det låter inte som om det var en särskilt trevlig morgonhälsning. Hoppas hon inte gör om det, samt att läppen läker fort.
Idag har jag varit iväg och tränat agility med Frankie, det gick väldigt bra måste jag säga. Frankie riktigt flög över A-hindret, han älskar det nu. (Väldigt stort framsteg med tanke på att han inte ens vågade ta ett steg på den för några dagar sedan). Slalomet gick också väldigt bra, samt hoppen och vippbrädan. Säcken gick också bra, men helst vill Frankie använda den som hopphinder. Både jag och Frankie älskar agility, och vi har tänkt debutera på uppvidinge hundklubb´s klubbmästerskap nu i oktober
Så nu vill det till att träna i sommar =)
Ha en bra kväll alla!
Kramar/carro