Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 838 ggr
medde
0

God morgon 22 juni-09

God morgon.

Äntligen lite sol över våran huvudstad. Så nu blir det att ta sig ut ett tag och avnjuta solen. I eftermiddag ska tösa träna taekwondo,hon går på en intensivkurs, så för hennne ingen rast och ro. Vilket hon gillar, och jag får som vanligt den eviga trängelsskatten att betala. ärligt så är jag inte glad i den varje gång man ska in till stan.

Hoppas ni alla får en underbart vacker dag.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Goddagens!

Hoppas ni alla överlevt midsommarhelgen.

Här skiner solen och det är hyfsad sommarvärme. men lite moln kommer och går och skymmer ibland. Nu ska jag fixa lite lunch innan vi ska iväg till grannkommunen på lite ärenden. Måste kika in lite snabbt här bara först.

Önskar er alla en fortsatt fin måndag.Glad

Leffe
0

God förmiddag. Min semester började idag och jag har redan lyckats vända på dygnet

Sköt om er

medde
0

#2 Jobbigt då det blir att vända tillbaka dygnet.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har vi varit inne i Visbys innerstad för att gå runt hela muren. Väl där träffade vi Malin3033, tillsammans med hennes Ronja. Så det blev nästan en heldag med mycket hundsnack. ;) Vi har haft kanonväder hela tiden, och imorgon är det tävling. Malin3033 och jag ska dela tält har vi bestämt. "teamRonja" Flört

Mvh Emelie Förlägen

Futurity
0

Spänande! Då får ni ha ett stort lycka till imorgon då!

runas
0

God kväll!

Strålande sol hela dan idag och det ska tydligen bli ännu varmare under veckan! Körde upp mamma till sthlm på förmiddagen och pojkarna fick sig en härlig promenad i förorten med alla smarriga dofter, mkt uppskattat!

Åt lunch på vårt favvis thai hak, mums!

Ha en trevlig kväll!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//