Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 610 ggr
Gittan
0

Solig morgon 24 juni

God morgon. Här skiner solen på klarblå himmel. Idag blir det lång skogspromenad med barnen och hunden. Stallet behöver jag inte bry mig så mycket om. De som hyr in sig är ju där hela dagarna nu.

Hoppas ni alla sheltie-ifokusar får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

[sheltietjej]
0

God förmiddag/eftermiddag!

Idag vakna man sådär som man inte vill vakna, nämligen av att det kliade på benet och sved. Javisst på benet hade en fästing, satt sig fast… USCH! Det är OK att plocka bort på hundar/katter men det känndes något konstigt att plocka ifrån säg själv. Idag är det soligt och inte ett ända moln på himmelen. Så då kanske man ska lägga sig i solstolen och sola lite?

Ha en skön och varm dag!

runas
0

God eftermiddag!

Stekande hett, hundarna o jag gör noll knop idag. Alla ligger vi o svettas i skuggan, fy! Sommaren är skön men jag lider verkligen i värmen…hundarna oxå…

Försökte mig på ett arbetspass med Ditte men så fort jag tog in henne i stallet så la hon sig ner i den svala boxen o somnade! Även hon tycker det är för varmt.

Ha en fortsatt bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

BrightGloria
0

Nu sitter jag i Halmstad hos min mormor. Jag har varit utan dator i tre dagar och det är därför som jag varit inaktiv. Men nu har jag laptoppen så nu kommer jag vara uppkopplad igen. :)

Här ser allt ut att vara i sin ordning.

#1 Usch då, hoppas inte fästingen lämnade kvar något.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida