Bokmärkta trådar
Hm, vart tar de bokmärkta inläggen vägen när man bokmärkt dem?
Tycker jag tittat överallt men jag kan inte finna dem. 
Någon som vet?
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
BG! Bra fråga, ska genast söka efter svar åt dig. Så återkommer jag. Om ingen annan vet tidigare.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Till vänster under de skrivna inläggen. Det finns flera olika kategorier där bl.a Mina inlägg, Bokmärken, GOD morgon,dag,kväll, OT-prat, Agility,Freestyle mm, Allmänt osv. Under bokmärken finns de.
Om du tittar på menyn här till vänster så ser det ut så här uppifrån
- Inlägg på Sheltie
- Senaste inläggen - och där kommer en hel packe med de senaste inläggen (scrolla nedåt förbi dem)
- Mina inlägg
- Bokmärken - klicka där så tror jag du hittar dina bokmärken
- God morgon, dag, kväll
och så vidare
Som jojsan och LeffeD skrivit så finns dom i menyn till vänster:)
Själv har jag aldrig bokmärkt ett inlägg, vet inte varför man gör det
Är det för att man lätt ska hitta tillbaka till dom eller? *är-lite-trögfattad-av-mig* ;)
#4 Har heller aldrig bokmärkt ett inlägg. Men det är säker bra att ha för alla som använder det!
Har heller aldrig använt den möjligheten. Vet inte heller vad den är bra till om jag ska vara ärlig.
Jag använder den rätt ofta, om jag t.ex. läst en tråd som jag tycker är intressant på en sida som jag inte kollar alla trådar på, sajten kanske är väldigt aktiv och tråden hamnar långt ner fort. Då kan det vara lättare att hitta igen den genom att bara klicka på sina bokmärken än att bläddra sida efter sida.
Tycker man ser inlägg man skrivit i på rutan till höger "Mina inlägg". De tittar ju fram när någon skrivit i dina inlägg

Tack så jättemycket!
Jag har sparat t.ex. mina trådar om Zelda och Meya som ska uppdateras då och då. :) Då slipper jag söka.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida