Bortsprungen Sheltie
Från Sheltieforum där Elin Husberg skrev detta idag 22/6:
För snart 3 dygn sen försvann en trefärgad sheltie hane vid namn Patric i Göteborgstrakten. Han sågs senast idag vid Lindås, Sandsjöbacka.
Om ni har sett honom eller vill hjälpa till att leta, kontakta matte Cecilia Almér på 0709276596!
Tråkigt när sånt händer, såg mejlet när mormor satt inne och kikade på mejlen ifrån Sheltiebreed. Hoppas att han kommer hem snart!
Jag hoppas verkligen att Patric kommer hem! Cecilia är i grekland just nu, och kan inte leta själv. Så jag hoppas verkligen han kommer hem!! Så otroligt tråkigt det här.
Vi tränar nämligen på samma klubb.
Mvh Emelie 
Fy vad hemskt, får ont i magen. Hoppas verkligen att som hittar honom välbehållen.
MVH Hazel & co
Hemsidor: www.hazelhouse.se
www.sockertopp.se
min pysselblogg www.ellispysselhorna.sockertopp.se
Ursch! Hoppas han kommer hem igen välbehållen!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Åh, otäckt! Jag vet hur det känns, och håller tummarna att det går bra den här gången också.
Hemska tanke att få sin hund bortsprungen. Hoppas verkligen hunden kommer hem igen till sin ägare. Håll gärna tråden uppdaterad.
Ronja06 : om du kan få tag i en bild, så lägg den i tråden, eller via pm och jag för in den
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag klistrar denan tråd på sajten under veckan. Så ingen missar den.
Toppen emma93
Gör länkar av dom i ditt inlägg.
#8 Åh vad bra, tänkte inte på det_:-o
#10 Gör inget huvudsaken länken finns där. Hoppas nu hunden kommer åter. Därav jag har klistrat den på forumet ett tag
Shelltiekillen Patric har kommit till rätta i natt!! Underbart!!
HÄRLIGT
!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
emma93! Detta är ju toppennyheter! Då tar jag bort tråden som klistrad nu. helt underbara nyheter!!
Jätte bra! Vad skönt!
Härligt med lyckliga slut

Så härligt att få ett bra slut!
Blir alltid så orolig när jag hör om bortsprungna vovvar….!
Gud vad underbart!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Vilken lättnad! Så underbart skönt att lille Patric är hemma igen:)

Vilken tur att han kom tillbaka!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Så kul med fina slut, Det är ju fruktansvärt om sin hund försvinner.