Good morning 26/6-09
Idag är jag på superbra humör! Jag vaknade klockan 05.20, pigg som en lärka och for ut och sprang med hundarna. Det gick super! Jag har tidigare haft problem med benhinnorna, men nu efter att ha haft ett tags vila och köpt nya skor så kunde jag springa utan att ha ont! Det var så härligt. =)
Så nu har jag massor av energi som jag ska slösa på att dammsuga och putsa köksfönstret samt stryka och hänga upp nya gardiner där.
Hoppas att ni har en lika bra morgon som jag!

Åh, vad härligt SparklingTindra! Grattis, eller vad man nu brukar säga.
Ja, jag är fortfarande kvar nere i Halmstad och längtar hem så mycket! Till min egna säng, min egna dator, till mitt eget rum, till mitt allt. Jaja, vi åker hem på Söndag så det är ju inte så länge kvar.
Hundarna trivs i alla fall. Inte särskilt matglada precis men jag antar att det har med värmen att göra.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Ska strax bege mig ut i solen och stekas en stund innan jobbet kallar kl. 14. Detta är då mitt liv.. jobb, jobb, jobb.. Ser så fram emot måndag så jag får vara ledig i två dagar :)
Jag ska också jobba under helgen!
#0 Nu blir man lite avis SparklingTindra! Jag har själv sagt att jag ska ut och springa med mormors tik (Tess) nu när hon är dräktig går det inte så bra. Så jag får nog ta och börja springa med Emil istället.
Nu är det redan 51 grader i solen helt otroligt! Kan ta kort på termometern senare… Annars så ska jag nog sola men tycker så synd om hundarna när det är så här varmt när dom bara lunkar runt och flämtar…
Ha en bra dag alla Sheltie-vänner!

#4 Oj, vart bor du någonstans?
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#1 Haha tack. 
#2 Jobbar du hela sommaren?
#4 Det var riktigt härligt att springa på morgonen. Fast vi hade bara 20 grader i skuggan.
Har ni eran termometer i solen?
#5 Mormor bor utanför Uppsala.
#6 Japp, ena termometern är i solen och några andra i skuggan.