Michael Jackson död
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Michael Jackson har avlidit, I detta nu enligt flera tidninar, men inget berkäftat från sjukhuset.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag hörde också det, trodde inte att det var sant först. Väldigt tragiskt!
Mycket…
Oj då!
Tråkigt att höra! Hur gammal blev han?
#3 50 år..
Är rätt tragiskt verkligen. O vem ska alla tidningar skvallra om du då?!
#4 Dom kan väll fortsätta att skvallra om brittney?
#5 ja det finns ju hon stackaren också..
Denna karusell kommer att pågå en lång tid framöver. Då det gäller arv,skulder barn och de konsterna som är utsålda och arena bokad med mera.
Men en stor pop ikon var han hur man än vrider och vänder. Vem har inte lyssnat till hans musik? Så visst var han en stor artist, ingen tvekan om det.
Ja mycket trist tycker jag med. Han var mycket duktig på det han gjorde tycker jag och hans musik var toppen. Synd bara att han blivit så jagad och utsatt.
Jag har aldrig varit något fan av honom, har tyckt om några låtar, men inte mer, men jag berördes starkt av detta. Han var ju bara 50 år! Hemskt när folk dör före sin tid! :(
Levene, piller, stress påverkar hur länge man lever. Det har gjorts på andra sajter här en jämförelse med en annan stor artist som gick bort för tidigt och som också betytt mycker för musikvärlden - Elvis Presley. Där var det också levene, piller, stress.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#10 Stämmer mycket och väl, men har även sett dessa eviga tråkiga rykten att han skulle leva!! Fejkat sin död osv. Vilket trams. Blir så trött på dessa eviga rykten var man än vänder sig,

R.I.P var ett fan när jag var liten. Men visst tycker jag om hans hittar ännu :)

Har aldrig gillat honom…. Musiksmaken har legat åt helt andra håll men det går ju inte att förneka att han var stor.
Sorgligt levnadsöde dock, han fick aldrig vara normal och blev extremt onormal. Förvisso förstorat av media men uppenbart ganska rejält ur balans…..