Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 726 ggr
Gittan
0

God morgon 27 juni

God morgon. Idag blir det badplatsen för hela familjen. Gubben och barnen var där redan i går och badade. De lär väl göra detsamma idag. Själv är jag så nöjd så om jag bara får ligga på stranden och sola.

Hoppas ni alla får en härlig lördag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

BrightGloria
0

God dag alla pigga hundägare!

Imorgon så åker vi hem från Halmstad igen. Det ska bli så skönt att komma hem. Undrar om Chess (katten) har saknat oss. :P

Ha en bra dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

God morgon.

Solen skiner så ljuvligt över stan i dag. Vi ska i väg ett tag jag och tösa. Men på em måste vi ta i tur med att rensa i hennes lådor och ta i tur med kläder. Hon växer och börjar se smått ut. Så en stor rensning under dagen. Sen framåt kvällen ska vi nog ta det helt lungt.

Mickey ska nog få ta en härlig prommis till sjön. Men måste säga att det är så mycket fästnigar ute nu, plockar en massa som lyckligtvis kryper på han. Men varje gång vi varit i skogen hittar jag fästingar. Har ni samma problem? Men en massa. tycker det verkar vara mer än någonsin ute just nu!

Hemska kryp!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

God eftermiddag!

Här är det fortfarande full sommarvärme med klarblå himmel. Har hunnit fått gjort ett och annat utomhus redan. På cd - spelaren ljuder Michael Jackson musiken högt idag och jag kan inte låta bli att bli tårögd när jag lyssnar…Blir rätt rörd. Gråter

Ska försöka ta mig ut på en långpromis sen och försöka röra på "dödköttet" innan man hoppar in i duschen.

Ha en fortsatt bra lördag alla. Glad

medde
0

Nu looggar jag ut för i kväll, och säger tack för mig i dag. Hoppas vi ses i morgon här på sajten.

God natt//Mvh

medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥