Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1241 ggr
medde
0

extra hjälp med röstning

Denna månad behöver vi en extra röst in i tävlingen för månadens sheltie. Är det någon som känner sig manad att hjälpa till med att rösta på de dom fina bidragen så skicka mig ett pm.

Jag talar om  under kvällen vem som vart den extra jurymedlemmen innför denna röstning.

Tack på förhand/medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

Jag hade gärna velat vara med, men det känne lite dumt kanske om jag röstar och bidrar i samma tävling. ;)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

GuUuLd
0

Jag kan tänka mig att hjälpa till med det om ni inte hitar någon annan.. Har ju ändå inget eget bidrag denna månad.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Starfall
0

jag skulle också kunna tänka mig att rösta denna månad, då jag inte har någon egen bild denna månad :)

medde
0

soffe är den extra jurymedlemmen denna månad. Jag hade endast ett pm då jag loggade in och det var soffe, så sofe får vara jurymedlem denna månad. Men eftersom jag ändå har flera svar i tården. Så tänkte jag att man kanske skulle ta in en medlem varje månad utöver den ordinarie jutyn. Så får alla vara med och rösta.

Kan det vara en bra idée?

Soffe
0

Låter som en bra idé medde! :-)

Starfall
0

Ja det låter som en jättebra idé tycker jag =)

medde
0

Kul? Då ska jag ta en riktigt funderare, och återkommer om det visar sig fina ett intresse för detta. Men jag tycker det låter jättekul. En sk gäst jury varje månad

Soffe
0

Ja då får fler känna sig delaktiga om det inte blir för rörigt..

medde
0

Nej det ska nog inte bli rörigt, det är ju inte så svårt, och det skulle ju  vara trevligt med medlemmar som hjälper till.

Bara det inte blir en partisk bedömning, utan att man verkligen plockar ut sig favorit samt bild som följer temat ska vara det stora +:et

Soffe
0

Precis.. Nä inget partiskt, det blir ingen rättvis röstning då tycker jag..

medde
0

Exakt, rösta bara på den man tycker om. Kompisen är nog glad ändå:-)

Soffe
0

Ja så är det nog :-)

medde
0

tror jag med.

BrightGloria
0

Ja, det låter bra!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

Det där med en "gästjury" är en riktigt bra idé tycker jag :) Är ju alltid nån av oss medlemmar som missar tävlingen och har ju då chansen att delta genom att vara gästjury istället :)