God morgon 3 juli
God morgon alla!
Kikar in fram och tillbaka före jag sliter fram rakmaskinen och börjar trimma Neiti. Sheltien är så enkelt trimmad jämfört med cockern
.
Nu har regnet äntligen kommit hit! Luften är så fräsch nu!
Dessutom är det äntligen helg! Dock är helgen fullbokad. Svärmor fyller 50år och så på söndag ska jag på som ringfuntionär på en grupputställning i Jakobstad. Till min lycka får jag vara i sheltie-ringen =)
Hoppas ni får en fin helg! Har ni några planer inför helgen?
God morgon! Idag skriver vi den 3 juli. Det är härligt i luften. Solen slåss med molnen. Det är svalare och just nu känns det inte som bikiniväder. Vi får väl se framåt dagen. I vilket fall som helst så hoppas jag ni får en bra dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Idag var första natten då jag fick sova ovanför täcket. Jag brukar vanligtvis inte vilja göra det, men det var ett måste inatt. Det var så himla varmt och hur Zelda och Meya orkade ligga där, det förstår jag inte.
Så idag kommer det nog bli jättevarmt!
Ha det bra!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God morgon!
Väntade ett tag med att logga in då det var ett brakande åskväder som passerade över området vi bor.
Men nu är det bara regn som faller och en luft inkommit som är ganska trevlig att inandas.
Nu hoppas jag snart på ett ok! Ang min bil, tänk om jag lyckas få hem den i dag. Vilken lycka!!!
#0 Jag håller med dig om Cocker päls. Där kan man inte ligga på latsidan alls.
Ha nu en fin dag alla, samt hoppas vi ses under dag/kvällen
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥