Om du har facebook
Tänkte bara försöka samla lite fler svenskar i min grupp på facebook. Så har ni konto där så gå gärna med i
"Shetland sheepdog (sheltie)
Blev medlem där nyss! 
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Jag också :)

Självklart! Blir genast medlem.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Blev också medlem :)
Kalas! 
Glöm inte att dela med något foto på era sweethearts 
Roligt initiativ! (Blev självklart också medlem) :D
Får skaffa Facebook den 1 Juli då jag är 13! Men ska spara länken någonstans…

Är nu oxå medlem =)
Har redan blivit 41 medlemmar på facebook gruppen!
Kul att se foton osv där också och glöm inte att skriva nån rad om er/era vovvs i gästboksrutan, så andra får en liten inblick.. 
Nu är jag också medlem =)
Måste fråga, då jag ej varit inne på Facebook och enbart läst en massa om det stället. Stämmer det att det kommer att kosta pengar att gå med på Facebook, samt kan man inte gå ur som man vill. Dvs att kontot kommer att finnas kvar vare sig man vill eller inte. Detta är vad pressen har skrivit därav jag inte gått med. men ni som är där inne och aktiva kankse har mera info.
Detta ska tydligen vara något som är på G, och kanske inte riktig trätt i kraft
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Oj, då nej det visste jag inget om. Har varit medlem i några månader nu och inte sett något om det, men jag är inte så aktiv där heller.
Det är vad jag läst i pressen, men vet inte riktigt hur eller vad som gäller. Men pga har jag inte gått med, därav mina frågor.Om detta stämmer
Nej, det kostar ingenting med Facebook. Däremot kan det hända att vissa saker som de länkar till kostar pengar, men det märker man. Man ser till exempel vad som är reklam och vanliga quiz. Om Facebook skulle börja ta betalt skulle folk bli rasande och många skulle välja att lämna, så det tror jag aldrig kommer att hända.
Däremot stämmer det att man inte kan ta bort sitt konto. Det avaktiveras och du kan välja att återaktivera det om du vill börja använda FB igen. Ingen hit tycker jag, men folk kommer ju inte åt att se ditt konto då iaf. En fördel med FB är att du kan välja att ENDAST vänner kan gå in och se ditt konto.
Sedan råder jag dig till att bocka av att få mejl om allt, annars får du mejl så fort någon har skickat en kommentar och du sitter med en mailbox på 50-60 mejl. Det där kan man ställa in.
Lycka till. :)
Det kostar inget nej.. pressen skrev en massa för ett tag sen, som tex att man delar ut sig, eller ja…. men ALLT man lägger ut på nätet, som foton å så menar ja, blir ju officiellt överallt på nätet så inget annorlunda med facebook egentligen.
Det är gratis, har inte stött på nånstans där det ska kosta heller..
Man kan inaktivera kontot tex, å då är man inte med mer kan man säga, är väl ifall man ångrar sig å vill aktivera igen. Men vet inte om man HELT kan ta bort…. ja inaktiverade mig, å va typ "icke medlem" i flera månader då, men ångrade mig sen så ja aktiverade mitt konto å va me igen.
Vem som helst kommer inte in på min sida heller, ja har lixom fixat så att man måste vara vän med mig för att man ska kunna få se min profilsida. Å vänner måste ju godkännas av mig så… 
Pressen i sig måste ju skriva saker som lockar läsare att bli intresserade, men personligen så överdriver dom rätt mkt kan jag tycka 
Jag tror att det bara är i vissa speciella situationer som de verkligen raderar konton helt. Läste om ett fall med en kille som dog. Hans tjej var illa berörd av att Facebook-kontot fortfarande var aktivt och av att folk skrev till honom. Hon bad Facebook att ta bort kontot men de nekade först, eftersom det enligt deras sätt att se det kunde vara hans önskan att det skulle finnas kvar även efter hans bortgång. Tjejen gick dock vidare och till slut gav FB med sig.
Idag fyller jag 13 och har nu blivit medlem på facebook!
Haha, alla kompisar har facebook. :P Förutom jag, ska se om jag kan skaffa en nu XD
Mvh Emelie 
#19 Grattis sheltietjej!
Grattis sheltietjej!! Hoppas du har en jätttefin dag!

#19 Grattis Melinda!!
//BrightGloria
- Hemsida
Tack så mycket #21 #22 #23! Vart medlem i Sheltie gruppen med en gång ;)
Grattis! :) Själv fyllde jag år igår.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

#25 Grattis till dig också GuUuLd!!
//BrightGloria
- Hemsida
#25 Grattis i efterskott!
#26, 27 Tack! 
//GuUuLd,
-IE Photography-