God morgon 9 juli
God morgon alla!
Idag blir det att träna Neiti inför utställningen nästa helg. Damen har fått för sej att utställningskopplet är det värsta som finns för tillfället. Så det blir att försöka träna bort… 
Hoppas alla har en fin dag! Har ni några särskilda planer för dagen?
God morgon!
Regnat hela natten o det har fortsatt nu på morgonen så hittills har vi fått 23mm!
Jasper är lite hängig i dag o det gör mig nervös, vi har 2 veckor kvar på medicinkuren o jag hoppas det bara är en svacka. Vill inte att han ska bli dålig igen…
Annars så rullar allt på, ska hålla mig inne idag om vädret fortsätter så här, kanske en dags tripp upp till sthlm o mamma, får se.
Ha en bra dag alla!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God morgon
Till ett mycket blött Sthlm, regnet faller ner och det ser inte alla ut till att kunna lätta något. I dag ska jag och tösa till Coca Cola och gå på en rundtur där. Kan vara kul då vädret inte inbjuder till att vara ute.
Hoppas ni alla får en fin dag, med regn eller solsken
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God förmiddag.
Här öser det ner och blåser rena rama hösstormen. Blir nog ett innesittarväder idag.
Önskar er alla en bra torsdag, med eller utan regn. 
God eftermiddag!
Här har regnet vräkt ner med korta pauser, jag som hade tänkt gå och träna slalom med Emil. Han kan just nu 6 pinnar utan att visa, och då har vi tränat agility mer seriöst i 5 månader. Jag hoppas att det blir en paus snart så kan jag gå ut.
Ha det bra!
God dagens. Här är det regnigt och barnen är inomhus
#0 Hoppas du lyckas!
#1 Det är nog en svacka. Kan kanske bero på regnovädret.
#2 Hoppas ni får det kul. Drick inte för mycket Cola bara.
#3 Hos oss blåser det inte så mycket i alla fall.
#4 Lycka till med träningen.
Hoppas ni alla får en bra eftermiddag och kväll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
jag fick nog efter tag och klädde på mig regnkläder och gick ut på promenad.

Idag har det regnat precis hela tiden!
Jag gjorde några tappra försök till några längre promenader men det var jobbigt för både hundarna och mig så vi har övat lite konster och sånt här inne istället. :P
Hoppas att det inte regnar imorgon, vi ska ju klippa gräset på bruks hund klubben då ju.
Har gjort en ny Avatar också. :)
Ha det bra!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida