Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 1359 ggr
[sheltietjej]
0

Godmorgon 11 juli

Godmorgon!

Ja varför jag är uppe såhär tidigt har en rolig förklaring. Jo Tess har nu fått valpar, 4.50 föddes en trefärgad tik med bläs, 5.05 kom yttiligare en trefärgad tik med bläs, 5.32 kom en trefärgad hane med bläs. Tyvär så mår nr 1 inte så bra, lite så som Divas valp som dog. Fast de kan även bero på att den är chockad. Jag lovar att bilder kommer…

Ha de bra!

angelica75
0

Grattis till dom små.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

[sheltietjej]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Prick 6.00 kom en till tik på ynkla 105 gram, haha men med en j*kla attityd!
På bilden är de tiken som inte mår så bra som jag fick sitta och stödmata. Hon fick även vara inne lite på SIF med mig fast hon fick sitta i knät insvept i en handduk.

Ang är det någon mer som tycker att hon ser ut som en liten Border Collie? Jag gillar i alla fall hennes teckning. Håller nu tummarna för att hon överlever!

angelica75
0

Så söt den är. Håller tummarna att den klarar sig.

Mvh Angelica

runas
0

God morgon!

#2 håller tummarna för lilla tjejen, ursöt och grattis till valparna!

Här har det kommit en skur nu på morgonen och det ser ut att kunna komma mer, suck. Fick ju över 40mm sist och nu räcker det!

Ska ut till stallet snart då hovis kommer och senare idag ska jag över till min kompis och fika.

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Niini
0

Grattis! Vad kul,nu får vi mer sötnosar att följa upp här :)

Idag bär det av till villan för vår del, Turbo ska få springa av sig lite energi ;)

BrightGloria
0

#2 Den ser svartvit ut. :)
Jättesöt! Hoppas den lille klarar sig!

Jag vaknade till en rätt så mörk himmel, men inget regn! Blev överlyckligt. Tog ut hundanra på promenad så fort jag bara kunde efter frukost och när jag gått i en kvart så började regna. Kom hem genomblöt. Obestämd
Snälla, låt solen få titta fram! Skrikandes

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

[sheltietjej]
0

#6 Hon var bara någon timme på bilden och tan fläckarna kommer fram.

Tyvär så dog den lilla tjejen…

Gittan
0

#0 Grattis till kullen

God eftermiddag. Här hemma ligger gubben sjuk. Barnen är ute på gården. Själv ska jag snart börja laga till middagen. Ha nu en bra lördagkväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

runas
0

#7 Neej! Jag som höll tummarna…beklagar förlustenGråter.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

angelica75
0

#7 Jag som höll tummarna att hon skulle klara detGråter

Mvh Angelica

[sheltietjej]
0

#9 Ja tyvär så blir de så ibland, jätte tråkigt hon var så fin men har varit i värkar hela natten och förmodligen fått fostervatten i lungorna.

mojsans
0

Grattis till de små, ja det är inte roligt när en av dem går bort, och fin var hon, men nu väntar vi in bilder på de övriga.

Ännu en gång GRATTIS