Valpar!
Hej! Nu har vi bestämt oss för att det ska bli en ny liten valp och då skulle vi vilja ha tips och råd om var vi kan hitta en bra och käck sheltie, vilka kennlar brukar ha bra hundar, finns det någon som har fina valpar på gång eller så, osv.
Annika
Hej! Vad roligt att ni har bestämt er för en liten sheltie. =) Det vore lättare att tipsa om kennlar om du skrev vart ni bor och hur långt ni kan tänka er att fara för att hälsa på och hämta valpen.

Vi bor i Varberg, så kanske inte i norrland då… annars kan vi tänka oss att åka en bit.
Hej!
Mina 2 hundar kommer från kennel Hightime i Söderköping. Jag är mycket nöjd med mina underbara hundar och uppfödaren är bästa tänkbara enligt mig.
Jag läste på hemsidan att de planerar kull till hösten, och det kommer förhoppningsvis bli blue merle och trefärgade valpar.
www.high-time.org - kennelns hemsida. Läs under fliken valpar, där finns en länk du kan klicka på för att kontakta uppfödaren, om du är intresserad :)
kramar/carro
Kennel Queedys ska ha valpar om några veckor :) *Ronjas mamma kommer därifrån.
Sedan kan jag rekomendera kennel Belgerdunord och CoffeeBeans. Alla i västra götaland området. :) När hade ni tänkt er valpen?
Mvh Emelie 

Hej!
Jag bor också i Varberg. Vet vilka kennlar/uppfödare som finns i närheten.
Skickar ett mail…

Tack, ni är gulliga, ska kolla era tips. Vi hade tänkt oss valpen i höst för då jobbar jag betydligt mindre, men när man väl bestämt sig vill man ju ha en med en gång…