God morgon 16 juli
God morgon på er! Här skiner solen och dagen ser ut att bli hur härlig som helst. Ska snart bege oss till Särkänniemi (nöjesfält) för en heldag :) Turbo o sin sida fick åka till villan med föräldrarna igår där han spenderar resten av veckan. Är så tyst o tomt utan honom så det ska bli otroligt skönt att få fara till villan med honom på lördag :)
God morgon!
Kvalmig o fuktig start på dagen, känns som om jag vill bosätta mig i svala källaren idag
. Hundarna fick nos på jägarnas slaktavfall i morse o det var nästan hopplöst att få med sig dom, hatar när de bara lägger skiten utanför logen!
I dag ska jag som vanligt ut till stallet o killarna är alltid med, har de tur kan de ju sno till sig lite kattmat! Stallet är en favorit även om sthlm är bäst! Finns tydligen inget som slår asfalt o tjej sniff! De var med upp i veckan o då sov vi över hos mamma, gissa lyckliga killar! Hela dagen sen när vi kom hem så sov de, det tar tydligen på krafterna att sniffa tikar
…
Nåja, ha en trevlig dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//